PDA

Εμφάνιση Πλήρους Έκδοσης : Βοήθεια για ηχεία

nk2001
06-07-2009, 13:34
Μάγκες λίγη βοήθεια γιατί είμαι άσχετος

Θα βάλω το Sony MEX-BT3700U
με Ισχύς εξόδου 4 x 52 W S-MOSFET (4 x 27 RMS)
και θέλω να αλλάξω και τα ηχεία (μπροστα της μαμας, πισω 6x9 στην εταζιερα)

Δεν σκευτομαι για ενισχυτη αλλα θέλω να παίζει όσο πιο δυνατα και καθαρα γίνεται απο το Sony.

Μπορειτε να μου πειτε για τι ηχεια να κοιτάξω ;

Τι μάρκα προτείνετε ;
Για τι watt (peek & rms ) πρεπει να κοιταξω μπροστα και εταζιερα για να γεμιζει καλα ?

Ramidakos
06-07-2009, 13:59
Πέρνα πρώτα από τα Νέα μέλη να σε καλωσορίσουμε! ;)

giannis1991
12-07-2009, 17:31
Καλισπέρα είμαι νεο μέλος παρακαλω τους moderator να μου υποδιξουν που μπορω νε συστηθω.

Φιλε μου εχω ενα seat ibiza μοντελο 2003 την sport εκδοση (2πορτο).Την περασμενη βδομαδα εβαλα ηχοσυστημα.Ενα ραδιοσιντι της SONY (αν δν κανω λαθος αυτο που αναφερεις και εσυ), 2 διαιρουμενα Focal μπροστα και 2 οβαλ SONY στην εταζερα.Ηδη ειχα ενα sub 12' ιντσο με δικο του ενισχυτη της Kenwood. To αυτοκινητο το εφτιαξα στον Γερακα(στειλε μου pm αν ενδιαφερεσαι),εδωσα συνολικα 680 ευρω και εβαλα τα παραπανω ++ καλωδιωσεις σε περιπτωση που θα θελησω να βαλω ενισχυτη ++ xenon.
Παιζει απιστεφτα καλα,και μπορω να πω οτι το να βαλω ενισχυτη θα ηταν απλα περιττο. Τα Seatakia καλως η κακως εχουν πολυ καλη μονωση τοσο στο πορτπακαζ οσο και στις πορτες,αρα και στις χαμηλες και στις ψηλες βαραει πολυ καλα.

G@tos
13-07-2009, 00:15
Τα Seatakia καλως η κακως εχουν πολυ καλη μονωση τοσο στο πορτπακαζ οσο και στις πορτες,αρα και στις χαμηλες και στις ψηλες βαραει πολυ καλα.

Eμενα γιατι αν τα μπασα ειναι λιγο πιο τσιμπημενα τριζει το συμπαν??? :rolleyes:

brwmogazos
13-07-2009, 06:49
Καταρχας κανεις δεν αγοραζει Σονυ πλεον για ποιοτικη πηγη...

εχει ενα εκατομυριο παιονιρ, αλπαιν , τζειβισι....Γιατι δεν κοιτας κατι απο αυτες τις μαρκες?

σαφως ανωτερη ποιοτητα ηχο μονο και μονο απο την πηγη....

Dimitris_Glx_1100
13-07-2009, 21:11