PDA

Εμφάνιση Πλήρους Έκδοσης : υπερκυβισμος και ροικη εξελιξη στο 1400 μας



ibiza2004
10-10-2005, 22:21
παιδια επεσε ενα περιοδικο στα χερια μου και ειδα οτι υπαρχει καποιος στην λαρισα που κανει και στα vw group 1,4 υπερκυβισμο και ροικη και με εγγυηση που συμπληρωνει ο ιδιος ο πελατης!
η εταιρια λεγεται power by kournoutis!
φανταζεστε τα ibizakia μας σαν 1600 με τα εκκεντροφορια που εχουμε δεν θα κατεβαζουν 130 αλογα και καμια 15αρια κιλα ροπη?
το περιοδικο ειναι το power techniques no 79!με αυτα δεν θα παιζουμε με τα σαξοραλλα?

@ngel
10-10-2005, 22:33
Το έχω μπροστά μου το τεύχος... σε ποιά σελίδα είναι...;;;

@ngel
10-10-2005, 22:34
By the way, υπάρχει ένας βελτιωτής στη Σπάρτη που κάνει το 1.4 stage 2 130 άλογα με δυναμομέτρηση και η τιμή είναι 1500 ευρώ! Μας έχει όμως ενημερώσει ότι για το IbizaMania σε περιπτωση συνεργασίας η τιμή θα είναι αρκετά χαμηλότερη...

Kangourosaurous_Rex
10-10-2005, 23:42
Ke 130 aloga na ine ta ibiza ta Rally den pezi na ta pianoume :cry:
Edo kala kala kapia mama FR den pianoun orismena Rally tha pianoun ta 1400?

Apo eki ke pera roiki ekseliksi ante na pari 2-3 aloga to moteur auto.Iperkivismos aksizi ala prepi na alahtoun ke ta pistonia mazi ke na ksanastrothi to moteur.

Me 1.500 euro roiki ekseliksi ,iperkivismos,ekentroforous kai programa gia na doulepsi sosta to moteur???? Den nomizo.....

Filtro programa eksatmisi to 1.400 ante na pai 110-115 aloga tora roiki na pai 117 me iperkivismo na pai sta 125 ke ekentroforous me programa na pai sta 135.

Ps.Pantos gia rota leptomeries ti enoi stage 2??? giati roiki ke iperkivismos mono den ine stage 2.
Ps.2 An ine pantos me 1.500 euro na ginoun ola ta parapano tote re pedia psinome karga......

ibiza2004
10-10-2005, 23:59
σελ 78 ειναι.κοιτα αν παιχτει υπερκυβισμος τα 135 τα εχουμε γιατι οι εκκεντροφοροι μας αν πηγαιναν στο κανονικο 1.6 του λεον ειναι σαν aftermarket γιατι απο οτι ξερω ειναι αρκετα αγριοι!του 1.6 μπορουν να συγκριθουν με τους εκκ. απο το 75αρι!εγω πιστευω οτι τα πιανουμε γιατι εχουμε αρκετα κοντες σχεσεις(~30χλμ\1000 5η)!ε αν βγαλουμε και την ρεζερβα και τα πισω καθησματα βαλουμε και λιγο carbon τοτε αντε γεια javascript:emoticon(':twisted:')!παντως εγω το σκεφτομαι θα δω και ποσο παει και αν ειναι το κανω!

Kangourosaurous_Rex
11-10-2005, 00:21
Opote les horis alagi ekentroforon,mono iperkivismo ke roiki.Tha sou hamilosi ke to kapaki?
Ne oti tha pas me iperkivismo ke roiki giro sta 130 ine sosto.

Ps.Stous elinikous dromous horis rezerva?
Ps.2 Horis kathismata piso? Den pira to Mx-5 gia ton logo ton 4 theseon ke tha tis vgalo tora? :)
Ps.3 Gia to Carbon simfono apolita ala ektos apo to kapo pou alou???
Ps.4 Ine stin poli mou ena Leon Cupra poli Tumpano me anthrakonimata ke ena karo kaloudia pano ehi ke 2 Melises stis portes tou autokolita ena kitrino.

ibiza2004
11-10-2005, 01:14
λοιπον παιδια απο οτι ειδα τωρα το leon 1,6 εχει διαμ. x διαδρομη 76,5x86,9 ενω το ibiza εχει 76,5x75,6!
αυτο σημαινει οτι το μονο που αλλαζει ειναι οι μπιελες λογικα!
αυτο εχει ως ομως αντικτυπο να χασουμε την πολυστροφια-(υποτετραγωνο(θεωρητικα)) του μοτερ και να δωσουμε εμφαση στην ροπη-(υπερτετραγωνω(παλι θεωρητικα))!(δεν θυμαμαι αν τα ειπα καλα για το υπο και το υπερτετραγωνο)!
οποτε το κοστος θα ειναι γυρω στα 2000-2500 ευρω περιπου!

Kangourosaurous_Rex
11-10-2005, 08:26
Auti ine logiki timi gia tetia doulia.

@ngel
11-10-2005, 15:31
Ps.Pantos gia rota leptomeries ti enoi stage 2??? giati roiki ke iperkivismos mono den ine stage 2.
Ps.2 An ine pantos me 1.500 euro na ginoun ola ta parapano tote re pedia psinome karga......

Το κιτ περιλαμβανει
Φουλ συστημα εξατμισης
Καταλυτη
Εγκκεντροφορους.
Παραλληλο και προγραμμα..

Darkside
11-10-2005, 16:27
Σπυρο ενα-ενα μας τα λες,,,και δεν με λετε βρε παιδια,,,τι αξιοπιστια να εχουμε μετα,,,??,, :roll:

kpilidis
11-10-2005, 18:07
ενδιαφέρον ακούγετε αλλα για εμένα δεν αξίζει...

ποιος ο λόγος να βάλω κοντα στα 3000 Ε που και πάλι θα ¨"τρώω ξυλο" απο όλα τα αντίστοιχα...

μια και καλη 20 vt :twisted:

Kangourosaurous_Rex
11-10-2005, 18:21
Simfono apolita petamena lefta ke tha ta klete,kai horis aksiopistia.
Kateuthian 20VT ke oute provlimata oute tipota.

@ngel
11-10-2005, 18:26
τι αξιοπιστια να εχουμε μετα,,,??,, :roll:

Δίνει εγγύηση





ποιος ο λόγος να βάλω κοντα στα 3000 Ε που και πάλι θα ¨"τρώω ξυλο" απο όλα τα αντίστοιχα...

Λιγότερα από 1500 θα είναι

Kangourosaurous_Rex
11-10-2005, 18:31
An ine ligotera apo 1.500 tote ne.

Angel gia mena as poume pou eho to TOP GUN profanos thelo ekentroforous ke epanaprogramatismo mono.
Poso peripou???

kpilidis
11-10-2005, 18:53
και πάλι για εμένα δεν αξίζει.,, (γνώμη μου παντα)

Darkside
11-10-2005, 20:38
τι αξιοπιστια να εχουμε μετα,,,??,, :roll:

Δίνει εγγύηση





ποιος ο λόγος να βάλω κοντα στα 3000 Ε που και πάλι θα ¨"τρώω ξυλο" απο όλα τα αντίστοιχα...

Λιγότερα από 1500 θα είναι


εγγυηση προφανως θα δινει Σπυρο γι αυτο που σου φτιαχνει και οχι για το μοτερ σου,,πχ αν αντεξει,,οπως κανου ολοι,,,

περιπου τοσα λεφτα κοντα στα 1000 δωσαμε για stage 1,,σκουπα,,προγραμμα,,εξατμη η,,δηλαδη αν το πηγαινα το αμαξι μαμα 101 θα μου εκανε τετοια βελτιωση στα ιδια λεφτα,,??,,

@ngel
11-10-2005, 22:41
Ναι Τάσο!

KOSTA_S
12-10-2005, 14:36
Ke 130 aloga na ine ta ibiza ta Rally den pezi na ta pianoume :cry:
Edo kala kala kapia mama FR den pianoun orismena Rally tha pianoun ta 1400?



παντος ενημερωτηκα υπαρχη ibiza s4, pou perni mexri kai kodosasmana protou stadiou saxoralla! με το set up που λετε

Darkside
12-10-2005, 17:46
παντος ενημερωτηκα υπαρχη ibiza s4, pou perni mexri kai kodosasmana protou stadiou saxoralla! με το set up που λετε

επειδη τυγχανει φιλε μου Κωστα να εχω οδηγησει rally,,,"μαμα",,δεν πιστευω πως ενα ibizaki που θα ναι στο σταδιο των 130 αλογων να το πιασει,,,και ποσο μαλιστα οταν μου μιλας για 1ο σταδιο,,με κοντο σασμαν,,,

ibiza2004
12-10-2005, 22:49
ναι ισως δεν τα πιανεις το ραλι σαν 1.4 130ps αλλα αν ειναι 130-135 αλλα υπερκυβισμενο στα 1.6 δεν θα τα ποιανουμε?αν πουμε οτι το leon εχει 0-100 ~10.6 τοτε ενα 1.6 ibiza δεν θα εχει ψιλα 9?αν βαλεις και 195/50/15 λαστιχακι να κοντινη και λιγο το βημα τοτε κατι κανεις!
σωστα δεν λεω?

kpilidis
13-10-2005, 00:10
ναι ισως δεν τα πιανεις το ραλι σαν 1.4 130ps αλλα αν ειναι 130-135 αλλα υπερκυβισμενο στα 1.6 δεν θα τα ποιανουμε?αν πουμε οτι το leon εχει 0-100 ~10.6 τοτε ενα 1.6 ibiza δεν θα εχει ψιλα 9?αν βαλεις και 195/50/15 λαστιχακι να κοντινη και λιγο το βημα τοτε κατι κανεις!
σωστα δεν λεω?

ίσως.... αυτο ειναι το κακό...

αν δεν το κάνει κάποιος, δεν θα ξέρουμε τι γίνεται... :roll:

KOSTA_S
13-10-2005, 08:02
παντος ενημερωτηκα υπαρχη ibiza s4, pou perni mexri kai kodosasmana protou stadiou saxoralla! με το set up που λετε

επειδη τυγχανει φιλε μου Κωστα να εχω οδηγησει rally,,,"μαμα",,δεν πιστευω πως ενα ibizaki που θα ναι στο σταδιο των 130 αλογων να το πιασει,,,και ποσο μαλιστα οταν μου μιλας για 1ο σταδιο,,με κοντο σασμαν,,,


κοιταξε επειδη εχω μαθει στην ζωη μου να μην λεω αερολογιες,
οποτε θες αυτο το ιβιζα υπαρχει διαθεσιμο!
φιλικα Κωστας

Kangourosaurous_Rex
13-10-2005, 10:45
Proton den simferi na kanis iperkivismo sto moteur giati prepi na alaksis ena soro pragmata.Opote kalitera simferi na alaksis moteur.
Gia auto den vlepoume iperkivismena moteur sihna,paramono an ine gia diafimistikous logous i an ehis mparmpa mihaniko.(I an ehis trela Gafra)

Tora gia ta rally 16V proton den ine 122ps pou anaferi i eteria alla 127 ps dinamometrimena me power box ke milame gia mama moteur.

Meta ego prosopika mama saxorallo eho kati hronia na do. opote katalavenete oti ksepernane ta 130ps.

Kosta_S min tihon to ibizaki pou les kani hrisi nitrou?
Mipos to saxorallo pou ta hose itan ipo dialisi? (Ine gnosto oti vgazoun polla provlimata ta saxoralla se trompa venzinis ,disko plato, sasman ,ke genikos mipos itan anti gia 127 ps ,100 ps ke 2 mikra pony??? :lol: .

Pantos epidi polla ehoun di ta matia mou ke katalaveno oti den iparhi logos na les aerologies dose mas specs tou autokinitou. ti varos ehi,ti zantes forai kai ti kivotio???

mixmavros
13-10-2005, 11:59
Παιδιά δίκιο έχει ο Κώστας... Αλλά το συγκεκριμένο ibiza .. σπέρνει!

@ngel
13-10-2005, 12:46
Αλλά το συγκεκριμένο ibiza .. σπέρνει!

Άρα δεν έχει νόημα να ασχολούμαστε με αυτό, αλλά το πώς θα κάνουμε και τα δικά μας έτσι μιας και αυτό είναι έτοιμο...
Άντε και στα δικά μας λοιπόν...

Darkside
13-10-2005, 16:26
κοιταξε επειδη εχω μαθει στην ζωη μου να μην λεω αερολογιες,
οποτε θες αυτο το ιβιζα υπαρχει διαθεσιμο!
φιλικα Κωστας


1. Αγαπητε φιλε Κωστα επειδη παντα εμεις οι δυο ερχομαστε σε κοντρα(παντα φιλικη :wink: ) στις αποψεις μας,,αν οπως λες το ibiza αυτο ειναι 130 αλογα,,,τοτε ειναι αδυνατον να σταθει κοντα σε ενα saxo 1ο σταδιου και με κοντο σαμαν οπως εσυ αναφερεις,,ξερουμε ολοι πως πανε τα συγκεκριμενα αμαξια,,,αν τωρα το συγκεκριμενο ibiza εχει κανα κρυφο "χαρτι" τοτε παμε σε αλλη ενοτητα,,

2. Για το αν λεω αερολογιες ειναι κατι που δεν εχω μαθει ποτε,,,παντα μιλαω με γνωση πανω σ αυτα που αναφερω και ειναι απλα η γνωμη,,

3. Το ibiza υπαρχει για μια κοντρα,,ομως εχουμε ξανασυζητησει ενα παρομοιο θεμα,,θες να σου φερω rally 3ο σταδιο ατμοσφαιρικο με 215 αλογα στον τροχο και να σου πω πως ειναι 130,,??,,δεν εχει οποτε σημασια,,,

Φιλικα παντα

ripper
13-10-2005, 20:50
Ενημερωτίκα στο συγκεκριμένο S4 είναι δικό μου και το άνοιγμα με το συγκεκριμένο saxo είναι αλήθεια, από στάση και παρουσία πολλών ατόμων δύο πολύ γνωστών club. Επιπλέον το σάξο ήταν χωρίς A/C, χωρίς προφυλακτήρα και με 14αρες. Δηλαδή λιγότερο από 900 κιλά.

Τέλος, το ibiza ναι έχει βελτιωθεί αρκετά αλλά μεγάλο ρόλο έπαιξαν ο μηχανικός και ο προγραμματιστής για να αποδίδει έτσι το ιβιζα. Πολλές ώρες πειραματισμού στον χρονισμό και στο πρόγραμμα έκαναν την διαφορά.
Ένα σετ εκκεντροφόρων (264-10), εισαγωγή, συμπίεση 11,ροική, με μαμά σωθηκά, καλό custom πρόγραμμα, εξάτμιση, 8 παρά κάτι κόφτη και σχεσάτο κοντό σασμάν είναι οι βελτιώσεις. Το ιβιζα αποδίδει από 130 και πάνω άλογα. Δεν το έχω μετρήσει να πω με σιγουριά, αλλά σίγουρα είναι πάνω από 130 από αυτά που βλέπω στον δρόμο. Μπορεί να είναι και 135, μπορεί και 140... άγνωστον :roll:

@ngel
13-10-2005, 21:02
Δεν το έχω μετρήσει να πω με σιγουριά, αλλά σίγουρα είναι πάνω από 130 από αυτά που βλέπω στον δρόμο. Μπορεί να είναι και 135, μπορεί και 140... άγνωστον :roll:

Καλωσήρθες στη παρέα μας ripper...
Αν σε ενδιαφέρει να το μετρήσεις στείλε μου ένα ΡΜ μιας και έχουμε μια προσφορά για δυναμομέτρηση σε υπερβολικά χαμηλή τιμή...

ripper
13-10-2005, 21:05
Οκ φίλε ευχαριστώ!

@ngel
13-10-2005, 21:07
Anytime φίλε μου... :wink:

kpilidis
13-10-2005, 23:11
ripper ενδιαφέρον το ibiza σου! :D

για πες πόσο σου στοίχισε η μετατροπη?

Kangourosaurous_Rex
14-10-2005, 00:27
Polla profanos otan milame gia ales isagoges konta sasman ekentroforous ktl.... asta na pane :)

ripper
14-10-2005, 08:08
Όλα μαζί περίπου 4000 euros. Αλλά το σημαντικό είναι ότι δεν έπεσαν μονομιάς, αφού το project γίνεται σιγά και σταδιακά τα τελευταία 3 χρόνια.

Darkside
14-10-2005, 18:50
δυο πραγματα θελω απο εσενα ripper,,,να κανεις μια δυναμομετρηση,,(να δουμε ποσο βγηκε),,και να ερθεις σε μια συναντηση μας να δουμε το τερας σου,,, :twisted:

kpilidis
14-10-2005, 22:46
εντάξει δεν ειναι και λίγα αλλα δεν ειναι και ΤΑ λεφτα!
νορμαλ τιμή το κοβω!! :D

ripper
15-10-2005, 09:36
Λίαν συντόμως θα υπάρξει και dyno αποτέλεσμα. Θα τα πούμε κάποια στιγμή και από κοντά. Ενημερωτικά σε παλιότερο setup είχε βγάλει 126 άλογα, από τότε όμως έχουν υπάρξει αρκετές αλλαγές.
Πάντως εμφανισιακά το ibizaki είναι τελείως μαμά! Μου αρέσει να είμαι διακριτικός :wink:

Όσον αφορά τα χρήματα συμφωνώ φίλε klipidis, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι δεν έπεσαν μονομιάς αλλά σταδιακά.

kpilidis
15-10-2005, 13:52
Πάντως εμφανισιακά το ibizaki είναι τελείως μαμά! Μου αρέσει να είμαι διακριτικός :wink:

αυτο πιστεύω ειναι το καλύτερο! να μην ειναι ξαρωμένος ο άλλος με ένα bodykit... να το βλέπει μαμα και να λέει " ενταξει το έχω! και εκει να τρώει τις καρότσες και να μένει με ανοικτό το στόμα! ) :twisted:

nyo
19-10-2005, 16:53
Καλησπέρα παιδιά. Χωρίς να θέλω να γίνω κακός ή να σας αποτρέψω να την ψάξετε την δουλειά, να υπενθημήσω κάτι που το έχετε παραβλέψει. Το συγκεκριμένο ΙΒΙΖΑ είναι το S (ΜΚ2). Δηλαδή μιλάμε για τον ντιζάτο AFH κινητήρα. Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι παράδεισος για τους βελτιωτές. Για τα ΜΚ3 - ΜΚ4 (ηλεκτρόγκαζα) δεν νομίζω ότι παίζει κάτι αξιόπιστο που να αποδίδει τόσο.

kpilidis
19-10-2005, 22:28
Για τα ΜΚ3 - ΜΚ4 (ηλεκτρόγκαζα) δεν νομίζω ότι παίζει κάτι αξιόπιστο που να αποδίδει τόσο.

γι΄αυτο δεν βλέπουμε και πολλά (μην πω κανένα) τέτοια ibiza :roll:

nyo
20-10-2005, 18:18
Δυστυχώς! Γι' αυτό και να μην εμπιστευόμαστε διάφορους αετονύχιδες που με ελάχηστα λ7 υπόσχονται τα άλογα τα παράλογα.

Darkside
20-10-2005, 18:38
ρε παιδια εγω δεν πιστευω πως ειναι το μοτερ μας αυτο που εχει το προβλημα,,,(και καθε μοτερ),,,στο εξωτερικο βλεπουμε συνεχεια πως οτι και να τους δωσεις κανουν παπαδες,,,εδω το μονο που ξερουν να φτιαχνουν ειναι τον,,,"κουμπαρα τους",,,

nyo
20-10-2005, 19:09
Κοίτα και στο εξωτερικό δεν είναι παράδεισος. Κυκλωφορούν πολλές μούφες βελτιώσεις. Απλά είναι λιγότερα τα φαινόμενα του ΜαστροΜήτσου που την είδε "ιδικός βελτιωτής" και όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει. Αλλά γενικότερα έχουν δυσκολέψει πολύ τα πράγματα με τις πολύπλοκες ECU που φοράνε τα σημερινά τουτούνια. Συν του ότι έχουν αρχήσει και τα εργοστάσια παραγωγής να βάζουν ιδικούς αλγόρυθμους ασφαλείας και να κλειδώνουν τους εγκεφάλους. Ακούγονται διάφορα κουλά για άχρηστους μπλοκαρισμένους εγκεφάλους, ή και για καμμένους ακόμα.

Πάντως εφόσον τα σκάσεις σίγουρα όλα γίνονται, απλά καταντάει ασύμφορα ακριβό.

kpilidis
20-10-2005, 21:04
Πάντως εφόσον τα σκάσεις σίγουρα όλα γίνονται, απλά καταντάει ασύμφορα ακριβό.

that's the point!

:wink:

ποιος ο λόγος να "σκάσω 4000 Ε στο 1400 για να πάρω στην καλύτερη περιπτωση 40 -50 άλογα απο το να σκάσω λίγα ακόμη και πάω να πάρω κάποιον 20VT :roll: (γνωμη μου πάντα)

nyo
20-10-2005, 21:41
ποιος ο λόγος να "σκάσω 4000 Ε στο 1400 για να πάρω στην καλύτερη περιπτωση 40 -50 άλογα απο το να σκάσω λίγα ακόμη και πάω να πάρω κάποιον 20VT :roll: (γνωμη μου πάντα)


Αυτό που λες είναι πολύ μεγάλο θέμα με πολλά συν και πάρα πολλά πλην. Αν και είμαι από αυτούς που έχουν ακουμπήσει πολλά (ίσως πάρα πολλά) λέω ότι δεν αξίζει τον κόπο σε ένα 1400άρι να δώσεις τόσα. Ένα καλό, μελετημένο 1ο στάδιο και πολύ του είναι. Σίγουρα ο 20VT είναι μονόδρομος για να κάνεις κάτι της προκοπής αλλά όχι σε μετέχειρο. Είμουν, είμαι και θα είμαι οπαδός του καινούργιου. Κρατάς το 1.4 με το ΦΠΕ, κάνεις την δουλειά σου και εφόσον και όταν σε παιρνει κάνεις την κίνησή σου παίρνοντας μια ολοκληρομένη λύση.

kpilidis
20-10-2005, 21:49
ποιος ο λόγος να "σκάσω 4000 Ε στο 1400 για να πάρω στην καλύτερη περιπτωση 40 -50 άλογα απο το να σκάσω λίγα ακόμη και πάω να πάρω κάποιον 20VT :roll: (γνωμη μου πάντα)

Αυτό που λες είναι πολύ μεγάλο θέμα με πολλά συν και πάρα πολλά πλην. Αν και είμαι από αυτούς που έχουν ακουμπήσει πολλά (ίσως πάρα πολλά) λέω ότι δεν αξίζει τον κόπο σε ένα 1400άρι να δώσεις τόσα. Ένα καλό, μελετημένο 1ο στάδιο και πολύ του είναι. Σίγουρα ο 20VT είναι μονόδρομος για να κάνεις κάτι της προκοπής αλλά όχι σε μετέχειρο. Είμουν, είμαι και θα είμαι οπαδός του καινούργιου. Κρατάς το 1.4 με το ΦΠΕ, κάνεις την δουλειά σου και εφόσον και όταν σε παιρνει κάνεις την κίνησή σου παίρνοντας μια ολοκληρομένη λύση.

Δεν έχεις καθόλου άδικο!!!! :D ειδικά με το 1400 πολύ του είναι το ΦΠΕ! :D

ripper
21-10-2005, 13:07
ποιος ο λόγος να "σκάσω 4000 Ε στο 1400 για να πάρω στην καλύτερη περιπτωση 40 -50 άλογα απο το να σκάσω λίγα ακόμη και πάω να πάρω κάποιον 20VT :roll: (γνωμη μου πάντα)

Καταρχήν, με 4000 euros δεν βάζεις 20vt ούτε με σφαίρες. Ξεκινάς από 6000 euros και πάνω. Επιπλέον έχω κάτι το ξεχωριστό το οποίο με αρκετό ψάξιμο το έχω φτιάξει τα τελευταία 3 χρόνια και καραγουστάρω που με 1400 κυβικά ατμόσφαιρα πατάω αρκετούς δυνατότερους συνδυασμούς!
Α μην ξεχάσω ότι μου αρέσει το μοτέρ να στροφάρει σχεδόν 8 αρες, παρά μετά τις 5500 να κρεμάει.

Ενδεικτικά το S4 κάνει 0-100 κάτω από 8 secs και με 2 αλλαγές....

Πάντως για τα ibiza 1,4 μετά το 2000 πραγματικά μόνο ΦΠΕ αξίζει και τίποτα παραπάνω.

kpilidis
21-10-2005, 14:39
ποιος ο λόγος να "σκάσω 4000 Ε στο 1400 για να πάρω στην καλύτερη περιπτωση 40 -50 άλογα απο το να σκάσω λίγα ακόμη και πάω να πάρω κάποιον 20VT :roll: (γνωμη μου πάντα)

Καταρχήν, με 4000 euros δεν βάζεις 20vt ούτε με σφαίρες. Ξεκινάς από 6000 euros και πάνω. Επιπλέον έχω κάτι το ξεχωριστό το οποίο με αρκετό ψάξιμο το έχω φτιάξει τα τελευταία 3 χρόνια και καραγουστάρω που με 1400 κυβικά ατμόσφαιρα πατάω αρκετούς δυνατότερους συνδυασμούς!
Α μην ξεχάσω ότι μου αρέσει το μοτέρ να στροφάρει σχεδόν 8 αρες, παρά μετά τις 5500 να κρεμάει.

Ενδεικτικά το S4 κάνει 0-100 κάτω από 8 secs και με 2 αλλαγές....

Πάντως για τα ibiza 1,4 μετά το 2000 πραγματικά μόνο ΦΠΕ αξίζει και τίποτα παραπάνω.

αν δεις λέω να σκασεις λίγα ακομη παραπανω απο τα 4000..


Πάντως για τα ibiza 1,4 μετά το 2000 πραγματικά μόνο ΦΠΕ αξίζει και τίποτα παραπάνω

ακριβως αυτο σκεφτομαι και εγω

τα παλια ibiza σηκωνανε αρκετη και αξόπιστη βελτιωση

τα mk3 kai mk4 ομως ως 1ο σταδιο παν με ασφαλεια...(και με λογικο κοστος)

Darkside
21-10-2005, 16:53
Συμφωνω απολυτα με τον Κυριακο,,,ενα μοτερ Fr ξεκιναει κοντα στα 4000,,και μιλαω για μεταχειρησμενο,,,(εχω ρωτησει :wink: ),,οποτε στο δικο μας ειναι η μονη λυση και η πλεον αξιοπιστη,,οσο αφορα στην μηχανικη βελτειωση

τωρα οσο για την βελτειωση ειμαι της αποψης του οτι οταν το αμαξι το δεχεται,,,τοτε το κανεις και οπως ειπε ο φιλος riipper"καραγουστάρω που με 1400 κυβικά ατμόσφαιρα πατάω αρκετούς δυνατότερους συνδυασμούς! ",,,ειναι κ@@@α η απολαυση,,,

ripper
15-11-2005, 10:30
Επανέρχομαι, αλλά χωρίς δυναμομέτρηση :oops: . Με αποτελέσματα στον δρόμο όμως :P .
Σε διαδοχικά ανοίγματα με 2 διαφορετικά σχεδόν μαμά fr το συμπέρασμα το ίδιο, στις 4ες το s4 σχεδόν μια καρότσα μπροστά! Με fr το οποίο είχε κλειστό revo stage 2 πρόγραμμα αλλά φορούσε όλα τα περιφερειακά ενός πρώτου σταδίου και πήγαινε λίγο χειρότερα από μαμα ibiza cupra (σήκωνε 0,85 bar πίεση), 3 καρότσες πίσω μέχρι τα 190 χλμ.

kpilidis
15-11-2005, 18:49
Επανέρχομαι, αλλά χωρίς δυναμομέτρηση :oops: . Με αποτελέσματα στον δρόμο όμως :P .
Σε διαδοχικά ανοίγματα με 2 διαφορετικά σχεδόν μαμά fr το συμπέρασμα το ίδιο, στις 4ες το s4 σχεδόν μια καρότσα μπροστά! Με fr το οποίο είχε κλειστό revo stage 2 πρόγραμμα αλλά φορούσε όλα τα περιφερειακά ενός πρώτου σταδίου και πήγαινε λίγο χειρότερα από μαμα ibiza cupra (σήκωνε 0,85 bar πίεση), 3 καρότσες πίσω μέχρι τα 190 χλμ.

οχι και άσχημα! :twisted:

g_sap
16-11-2005, 12:41
Επανέρχομαι, αλλά χωρίς δυναμομέτρηση :oops: . Με αποτελέσματα στον δρόμο όμως :P .
Σε διαδοχικά ανοίγματα με 2 διαφορετικά σχεδόν μαμά fr το συμπέρασμα το ίδιο, στις 4ες το s4 σχεδόν μια καρότσα μπροστά! Με fr το οποίο είχε κλειστό revo stage 2 πρόγραμμα αλλά φορούσε όλα τα περιφερειακά ενός πρώτου σταδίου και πήγαινε λίγο χειρότερα από μαμα ibiza cupra (σήκωνε 0,85 bar πίεση), 3 καρότσες πίσω μέχρι τα 190 χλμ.

οχι και άσχημα! :twisted:

Τι οχι και ασχημα ρε??
14αρι ειναι το αμαξι..... 8O 8)

kpilidis
16-11-2005, 15:58
ναι αλλα οχι "απλο" 1.4
:twisted:

KOSTA_S
17-11-2005, 13:12
ναι αλλα οχι "απλο" 1.4
:twisted:


τουμπανο 14αρι!

kpilidis
17-11-2005, 20:14
ναι αλλα οχι "απλο" 1.4
:twisted:


τουμπανο 14αρι!

yes master!!! :twisted:

TSAKHS-EVIA
12-01-2006, 00:32
ο εκκεντροφορος ειναι επωνυμος η' εχουμε αλλαγη προφιλ απο ''μπουμπη'' ?

ξερετε για ροικη και καπακι καποιον βελτιωτη που να φημιζεται με ειδικευση σε group VAG ?

IBIZOMANIA
13-01-2006, 01:47
Καλωσήρθες στη παρέα μας ripper...
Αν σε ενδιαφέρει να το μετρήσεις στείλε μου ένα ΡΜ μιας και έχουμε μια προσφορά για δυναμομέτρηση σε υπερβολικά χαμηλή τιμή...
α ναι!ενδιαφέρον...

ripper
13-01-2006, 21:43
ο εκκεντροφορος ειναι επωνυμος η' εχουμε αλλαγη προφιλ απο ''μπουμπη'' ?

ξερετε για ροικη και καπακι καποιον βελτιωτη που να φημιζεται με ειδικευση σε group VAG ?

Οι εκκεντροφόροι είναι dbilas. Τον μπούμπη τον αποφεύγουμε στα VW μοτέρ για πολλούς λόγους. Για καπάκι και ειδίκευση σε VAG υπάρχουν πολλοί βελτιωτές, όπως Γκίκας, Καμπύλης, κ.α. Εγώ προσωπικά το έφτιαξα σε βελτιωτή που δεν είναι γνωστός για τις VAG δουλειές του αλλά σε σαξόραλλα, που κάνει ροική με flow bench και έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος (Σεβνταλής). Πάντως για να είμαι ειλικρινής σε 14αρια μοτέρ μετα το 2000 δεν μπορείς να έχεις τα αποτελέσματα που είδα εγώ. Σίγουρα με καλό β΄στάδιο θα δεις αισθητή διαφορά στις μεσαίες και ψηλές στροφές.

TSAKHS-EVIA
13-01-2006, 22:23
:o - εχω την εντυπωση οτι ο Σεβνταλης δεν κανει αλλαγη προφιλ απο μονος του και τους δινει στον Μπουμπη που ενιοτε αντιγραφει τους Kent cams

εχω διαβασει τεστ για VW 1,6 στον Γκικα αλλα στις μεσαιες εκανε κοιλια-παντως στα VW εχει οντως αγωνιστικη εμπειρια μεγαλη

τι μοιρες και βυθισμα διαφορα εχει ο μαμα εκκεντροφορος σου απο του Dbilas ?

ripper
14-01-2006, 02:07
Ενοείται ότι ο Σεβνταλής δεν φτιάχνει έκκεντρα. Ο Σεβνταλής φτιάχνει καπάκια και μετά μοντάρει το μοτέρ σου με το εκάστοτε σετ εκκεντροφόρων.Επίσης παίζει με ότι εκκεντροφόρο του πας, Kent,Dbilas,Catcams,Piper,Schrick,Colombo,Μπούμπης ,κα. Εγώ τον επέλεξα προσωπικά γιατί ήθελα να κάνω σωστή ροική και σε αυτό είναι κορυφή και λόγω εμπειρίας αλλά και λόγω flow-bench που έχει.
Ο Γκίκας είναι καλός πράγματι.
Εγώ φοράω έκκεντρα με διάρκεια 264 μοίρες και 10 mm βύθισμα. Οι μαμά μου είχαν 236 μοίρες και 8,3 mm βύθισμα,

IBIZOMANIA
14-01-2006, 02:32
εγώ πάλι τον Καμπύλη έμαθα να τον αποφεύγω!

TSAKHS-EVIA
14-01-2006, 15:19
ο Σεβνταλής.....Εγώ τον επέλεξα προσωπικά γιατί ήθελα να κάνω σωστή ροική και σε αυτό είναι κορυφή και λόγω εμπειρίας αλλά και λόγω flow-bench που έχει
ουτε ο Ματτις εχει παγκο με την εμπειρια το κανει γιαυτο ο Σεβνταλης ειναι η φιρμα στο χωρο του,δυσκολα ακους κακη κουβεντα για τη δουλεια του


Εγώ φοράω έκκεντρα με διάρκεια 264 μοίρες και 10 mm βύθισμα. Οι μαμά μου είχαν 236 μοίρες και 8,3 mm βύθισμα,
:o -σαν πολυ δεν ειναι το 10 βυθισμα ? τα πιστονια ειναι μαμα,σου εκανε τσεπες η' εβαλες aftermarket ?
τις μοιρες εσυ τις διαλεξες ετσι η' ηταν προταση του τεχνικου ?

ripper
14-01-2006, 18:38
Κοίτα τα 10 mm είναι σχετικά μεγάλο βύθισμα. Χρειάστηκε να κάνω τσέπες στα πιστόνια. Εγώ προσωπικά διάλεξα τα έκκεντρα. Στα προφίλ που δίνουν Schrick, Colombo bariani και dbilas είναι η μέση τομή, ούτε ήπια, ούτε και άγρια όμως που να μην απαιτούν σφυρήλατα. Να κατάλάβεις είχα να διαλέξω μεταξύ 256-9.5, 262-9.4, 264-10 και 282-10.4 (υπάρχουν 296-10.4 και 308-10.5 αλλά καταλαβαίνεις γιατί δεν ήταν στις επιλογές).

TSAKHS-EVIA
14-01-2006, 20:37
ripper ποσες ημερες στο ειχε μεσα το αμαξι ? ροικη+κατεβασμα καπακι+εκκεντροφορους+εργα τικα ποσο σου πηγε περιπου ?

:o - σε σχεση με το προηγουμενο σταδιο ποσους ιππους εισαι πιο πανω τωρα ?

ripper
14-01-2006, 20:45
4 μέρες και μου πήγε 780 euros για συμπίεση,ροική,εργατικά (πλανίσματα, φρεζάρισμα βαλβίδων, σκάψιμο πιστονιών), αναλώσιμα (νέα ελατήρια πιστονιών, μέταλλα στροφάλου, λάδια, κ.α) και μετατροπή των μαμα γραναζιών εκκεντροφόρων σε ρυθμιζόμενα. Εγώ του πήγα μόνο τα εκκεντροφόρια.
Σε σχέση με πρώτο στάδιο είδα με εκκεντρα+καπάκι, +14 άλογα και + 1 κιλό ροπής σε μέγιστες τιμές. Σαν καμπύλες μέχρι 4000 rpm τα ίδια με πρώτο στάδιο και από εκεί και πάνω αρχίζει και παίρνει. Η μεγάλη διαφορά είναι 5000-7500....άλλο αμάξι κυριολεκτικά και το κυριότερο μετά τις 6500 rpm δεν κρεμάει καθόλου μέχρι να μπει ο κόφτης.
Στο τωρινό στάδιο έχω πειράξει και άλλα πράγματα (ελαφρώματα, πολλαπλή εισαγωγής, εξάτμιση) και είμαι ακόμα πιο δυνατός στο φάσμα 5000-7800 rpm (εκεί είναι ο κόφτης τώρα).

TSAKHS-EVIA
14-01-2006, 22:15
;) - ξεχασες το προγραμμα που θα μπηκε μετα,το εκανες custom ?

ηταν απαραιτητο το σκαψιμο δηλαδη δεν μπορει καποιος απλα να παει μια διασταση πανω στον εκκεντροφορο+ροικη+καπακι με τα εργοστασιακα πιστονια ?

:) - καλο που δεν εχασε χαμηλα/μεσαια,συνηθως εκει βλεπεις καποια κοιλια

ripper
15-01-2006, 03:01
Το πρόγραμμα που μπήκε μετά ήταν πράγματι custom φτιαγμένο στον δρόμο (350 euros).
Με τους bilas 264-10 και κατέβασμα του καπακιού κατά 4 δέκατα το σκάψιμο των πιστονιών ήταν ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ. Αλλά αν π.χ. τους έβαζα και δεν κατέβαζα καπάκι (μεγάλο λάθος) δεν θα χρειαζόταν στο σκάψιμο. Επίσης το ίδιο θα ίσχυε με ποιο ήπια έκκεντρα όπως 262-9,4 και 256-9,5 (και ας κατέβαζα το καπάκι). Το αν θα χρειαστούν τσέπες είναι συνδυασμός του πόσο θα κατέβει το καπάκι με το βύθισμα των εκκεντροφόρων.
Τέλος χωρίς αύξηση της συμπίεσης (κατέβασμα καπακιού) θα έχανα σίγουρα αισθητά χαμηλά αλλά και μεσαία.

hollander
15-01-2006, 03:20
By the way, υπάρχει ένας βελτιωτής στη Σπάρτη που κάνει το 1.4 stage 2 130 άλογα με δυναμομέτρηση και η τιμή είναι 1500 ε
Σπύρο που ακριβώς είναι αυτός? Μήπως μπορείς να μου πεις περισσότερα γι’αυτόν γιατί δεν τον ξέρω.

TSAKHS-EVIA
15-01-2006, 11:13
Το πρόγραμμα που μπήκε μετά ήταν πράγματι custom φτιαγμένο στον δρόμο (350 euros)
λιγα σου πηρε για custom τοσα παιρνει για 2ο η εταιρια που σου ειχε βαλει το 1ο-εχω ακουσει Ace,King κλπ να ζητανε 700 για προγραμμα σε δυναμομετρο φτιαγμενο συμφωνο με τα αναβαθμισμενα που εχει πλεον

Επίσης το ίδιο θα ίσχυε με ποιο ήπια έκκεντρα όπως 262-9,4 και 256-9,5 (και ας κατέβαζα το καπάκι). Το αν θα χρειαστούν τσέπες είναι συνδυασμός του πόσο θα κατέβει το καπάκι με το βύθισμα των εκκεντροφόρων
δεν θελω να πειραξω πιστονια η' να κανω ρεκτιφιε οποταν μια διασταση πανω στα εκκεντρα συν λιγο καπακι κατεβασμα δεν αρκει λες ?

Τέλος χωρίς αύξηση της συμπίεσης (κατέβασμα καπακιού) θα έχανα σίγουρα αισθητά χαμηλά αλλά και μεσαία.
ναι σιγουρα αν και ορισμενοι κακοι τεχνιτες σου δινουν πολλη συμπιεση για να καλυψουν καποια κενα-βαζεις 95αρα κανονικα χωρις πειρακια τωρα ?

:D - καλοταξιδο το γκαζι σου-TSAKHS

ripper
15-01-2006, 16:18
Υπάρχουν ιδιώτες προγραμματιστές που φτιάχνουν προγράμματα μόνοι τους και δεν είναι με κάποια εταιρία. Ο συγκεκριμένος που το έφτιαξα φτιάχνει σε πολλά αγωνιστικά και είναι αρκετά φθηνός. Για κάθε update που έχω κάνει ένα, μου παίρνει μισή τιμή, δηλαδή 170 euros.
Τώρα ναι με ένα όχι τόσο άγριο εκκεντροφόρο (κυρίως σε βύθισμα) και με κατέβασμα το πολύ 2-3 δέκατα το καπάκι θα γλιτώσεις τις τσέπες. Άλλωστε αν έχεις το fabia όπως βλέπω από την υπογραφή σου, τότε τα έκκεντρα που δίνουν dbilas και schrick δεν είναι τόσο άγρια σαν τα δικά μου. Έχεις διαφορετικό μοτέρ από το δικό μου που το φορούσαν ibiza, polo από το 1997-99.
Δουλεύει κανονικά και με 95αρα αλλά η απόδοση είναι αισθητά μειωμένη.....

TSAKHS-EVIA
15-01-2006, 16:43
;) - καλη ακρη αυτη που εχεις με τον προγραμματιστη-αυτοι με τα δυναμομετρα ειναι φαρμακι ενω για κονσερβα δεν το συζηταω καν ε (!)

φλαντζα εβαλες την μαμα με σαντουιτς η' aftermarket και αυτη ?

:( - ειναι μανικι σε αυτες τις καταστασεις η προαναφλεξη-στο ειχε πει ο τεχνιτης εξ'αρχης οτι θα θες 100αρα για τσιτα γκαζι η' το ανακαλυψες στην πορεια βλεποντας την αποδοση μειωμενη ?

TSAKHS

ripper
15-01-2006, 17:46
Και στην Vamag (TAT πλέον) σου φτιάχνουν με 400-450 euros custom πρόγραμμα στο dyno με δυναμομέτρη του πριν και το μετά.
Φλάτζα την μαμά. Σάντουιτς βάζεις όταν πας να ρίξεις συμπίεση και όχι στην περίπτωσή μας.
Μου είχε πει οτι συνιστώμενο είναι να παίζω με 100αρα ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες, αλλά στην πορεία το είδα και ο ίδιος. Πάντως με 40.000 χλμ με καπάκι φτιαγμένο και συχνό σκίσιμο, το αμάξι δεν έχει κάνει κιχ και έχω παίξει αρκετές φορές με απλή αμόλυβδη.

TSAKHS-EVIA
15-01-2006, 19:45
φιλε Ripper εχει Vamag στην Αθηνα ? νομιζα οτι ειναι Θεσσαλονικη-παντως η τιμη ειναι φοβερη,εχω ακουσει για 700 ευρω στον Δημητριαδη που στο κανει στο δυναμομετρο του και για 300 ευρω σε μαγαζι πχ superchip,powerchip

;) - αφου εχεις 40.000χλμ με την μαμα φλαντζα τοτε ΟΚ-λενε οτι δεν αντεχει καμια φορα και καιγεται

ακομα και με μια κλιμακα επανω εκκεντροφορο <συν ροικη και καπακι> ειναι απαραιτητη λες η 100αρα ? 95αρα συν κανενα προσθετο οκτανιων δεν μας καλυπτει ?

ripper
15-01-2006, 22:12
Είχε Vamag, τώρα άλλαξε δυναμόμετρο και λέγεται TAT, αλλά οι περισσότεροι την ξέρουν με το παλιό της όνομα.
Και με 95αρα + πρόσθετο εισαι καλυμμένος.

ios
10-02-2006, 16:20
παιδια επεσε ενα περιοδικο στα χερια μου και ειδα οτι υπαρχει καποιος στην λαρισα που κανει και στα vw group 1,4 υπερκυβισμο και ροικη και με εγγυηση που συμπληρωνει ο ιδιος ο πελατης!
η εταιρια λεγεται power by kournoutis!
φανταζεστε τα ibizakia μας σαν 1600 με τα εκκεντροφορια που εχουμε δεν θα κατεβαζουν 130 αλογα και καμια 15αρια κιλα ροπη?
το περιοδικο ειναι το power techniques no 79!με αυτα δεν θα παιζουμε με τα σαξοραλλα? Εγω εκανα το fabia μεσω του κουρνουτη 1.6 αλλο αυτοκινητο

g_sap
10-02-2006, 19:44
Εγω εκανα το fabia μεσω του κουρνουτη 1.6 αλλο αυτοκινητο Πες περισσοτερα!!!:D
Ξεσηκωνεις κοσμο και μετα.....:confused:

ios
10-02-2006, 23:15
Πες περισσοτερα!!!:D
Ξεσηκωνεις κοσμο και μετα.....:confused:Ο κουρνουτης μου ειχε κανει προσφορα 1500 ευρω χωρις προγραμμα στην λαρισα και στην αθηνα μου πηγε 2500 ευρω με προγραμμα.Τωρα ανοιγει για πλακα και χωρις να παει το στροφομετρο ψηλα, προσπερναει αερα. Με φιλτρο ελευθερο.μπουζι,μπουλεκογκ αζο και τελικο παει σαν μαμα 106.Αλλο φρουτο

{{{wizard}}}
10-02-2006, 23:38
Τι ακριβώς σου έχει βάλει;;;

ios
11-02-2006, 12:00
Τι ακριβώς σου έχει βάλει;;;Το μοτερ εχει γινει σαν του leon

TSAKHS-EVIA
11-02-2006, 14:59
:o - δηλαδη ? τι του εβαλες ?

ripper
11-02-2006, 16:11
Απλά πράγματα. Κούμπωσε την κεφαλή του σε μπλοκ (με τα πιστόνια,μπιέλες,στρόφαλο) από Leon 1.6 16v, είτε τον AUS είτε τον BCB. Είναι μια πολύ καλή μετατροπή για να κερδίσεις αρκετηηη ροπή. Βέβαια από άλογα αν δεν παίξεις με έκκεντρα μην περιμένει κάποιος αισθητή διαφορά μόνο με κυβικά. Να μαντέψω ότι ο φίλος με το fabia πρέπει να έχει ροπή 15-15,5 και 114-118 άλογα. Κοινώς μέχρι 5500 rpm το αμάξι θα είναι αλλού. Όσον αφορά το ραλλύ δεν νομίζω ότι πράγματι μπορείς να το παίξεις ακόμα....Μόνο αν κάνεις κάτι και με έκκεντρα, καπάκι και όλη την εξάτμιση....

ios
12-02-2006, 09:24
Απλά πράγματα. Κούμπωσε την κεφαλή του σε μπλοκ (με τα πιστόνια,μπιέλες,στρόφαλο) από Leon 1.6 16v, είτε τον AUS είτε τον BCB. Είναι μια πολύ καλή μετατροπή για να κερδίσεις αρκετηηη ροπή. Βέβαια από άλογα αν δεν παίξεις με έκκεντρα μην περιμένει κάποιος αισθητή διαφορά μόνο με κυβικά. Να μαντέψω ότι ο φίλος με το fabia πρέπει να έχει ροπή 15-15,5 και 114-118 άλογα. Κοινώς μέχρι 5500 rpm το αμάξι θα είναι αλλού. Όσον αφορά το ραλλύ δεν νομίζω ότι πράγματι μπορείς να το παίξεις ακόμα....Μόνο αν κάνεις κάτι και με έκκεντρα, καπάκι και όλη την εξάτμιση....To δικο μου μοτερ εγινε 1.6 με πραγματα απο leon.Aν βαλεις τα μπλοκ που λες δεν δηλωνετε.Ροπη 15,5 και 122 αλογα και ανοιγει απο τισ 3000 μεχρι τον κοφτη.Οσον αφορα το ραλλυ δεν ειπα οτι παιζω με το ραλλυ ειπα οτι παει σαν το μαμα ραλλυ.Δεν θα παιξεις ποτε με το ραλλυ ειναι 200 κιλα ελαφρυτερο

ripper
12-02-2006, 11:17
Δηλαδή τι εννοείς φιλε? Πήρες όλο το μοτέρ του leon??? Και αυτό που είπα γίνεται με το μπλοκ και δεν χρειάζεται να δηλωθεί κιόλας! Αρκεί ο μηχανικός να επαναχαράξει τα γράμματα του παλιού σου μπλοκ στο καινούργιο. Μιλάμε για 3 γράμματα. Μήπως το έχεις μετρήσει στην ΤΑΤ? Γιατί εκεί είδα δυναμομέτρηση ενός fabia με τα χαρακτηριστικά που λες. Το δικό σου είναι? 115-117 άλογα και 15,5 kg ροπής θυμάμαι είδα.
Όσον αφορά το τελευταίο το έχω πετύχει ήδη, αλλά εγώ διάλεξα την οδό του στροφαρίσματος και των αλόγων σε συνδυασμό με σχεσάτο σασμάν και όχι της ροπής χαμηλομεσαίες.... Πηγαίνω λίγο καλύτερα από ραλλάκι πρώτου σταδίου και από μαμά fr.

TSAKHS-EVIA
12-02-2006, 12:10
Και αυτό που είπα γίνεται με το μπλοκ και δεν χρειάζεται να δηλωθεί κιόλας! Αρκεί ο μηχανικός να επαναχαράξει τα γράμματα του παλιού σου μπλοκ στο καινούργιο. Μιλάμε για 3 γράμματα....

:( - συνφορουμιστα δεν ειναι παντα τοσο ευκολο αντε 3 γραμματα με την ποντα και ΟΚ-το αποτελεσμα εμφανισιακα δεν ειναι παντα τελειο και αν στραβωσει κατι η' πεσεις σε γατο που δεν τα παιρνει στο ΚΤΕΟ τοτε εχεις μεγαλο προβλημα (!)

ripper
12-02-2006, 12:40
Αν το κάνεις σε έμπειρο άτομο φαίνεται τέλειο. Επιπλέον έχεις δει που είναι τα συγκεκριμένα γράμματα?? Κάτω από το ντιστριμπιτέρ, με μπουζοκαλώδια και άλλα παρεμφερη εκεί γύρω... Φαίνονται με μεγάλη δυσκολία και συνήθως είναι μέσα στην μπίχλα. Άρα και καλή δουλειά να μην έχει γίνει πάλι δύσκολα ο άλλος το καταλαβαίνει. Τέλος ξέρεις πολλούς από τα ΚΤΕΟ (πλην ιδιωτικών) που να μην τα παίρνει????

Darkside
12-02-2006, 12:49
εγω θα πω το αλλο,,,ξερεις πολλους απο κτεο που θα κατσουν να ασχοληθουν με το τι γραμματα εχει πανω η μηχανη,,,??,,,

TSAKHS-EVIA
12-02-2006, 12:59
;) - αυτο λεει ο νομος: www.yme.gr (http://www.yme.gr) ομως κανεις δεν ειναι πληρως νομοταγης π.χ κι εγω-παιζουν πολλα π.χ εκπομπη καυσαεριων σε μπλοκο (?)

ios
12-02-2006, 18:45
εγω θα πω το αλλο,,,ξερεις πολλους απο κτεο που θα κατσουν να ασχοληθουν με το τι γραμματα εχει πανω η μηχανη,,,??,,,Στα ΚΤΕΟ ψαχνουν μεχρι να στα παρουν καποια στιγμη φτανουν και στον αριθμο του κινητηρα.

ios
12-02-2006, 18:50
Αν το κάνεις σε έμπειρο άτομο φαίνεται τέλειο. Επιπλέον έχεις δει που είναι τα συγκεκριμένα γράμματα?? Κάτω από το ντιστριμπιτέρ, με μπουζοκαλώδια και άλλα παρεμφερη εκεί γύρω... Φαίνονται με μεγάλη δυσκολία και συνήθως είναι μέσα στην μπίχλα. Άρα και καλή δουλειά να μην έχει γίνει πάλι δύσκολα ο άλλος το καταλαβαίνει. Τέλος ξέρεις πολλούς από τα ΚΤΕΟ (πλην ιδιωτικών) που να μην τα παίρνει????Πρωτα βρες μου το εμπειρο ατομο.Το fabia εχει πολ/στη και κυλινδρο δεν εχει μπουζοκαλωδια και δεν ειναι μεσα στην μπιχλα

ios
12-02-2006, 19:00
Δηλαδή τι εννοείς φιλε? Πήρες όλο το μοτέρ του leon??? Και αυτό που είπα γίνεται με το μπλοκ και δεν χρειάζεται να δηλωθεί κιόλας! Αρκεί ο μηχανικός να επαναχαράξει τα γράμματα του παλιού σου μπλοκ στο καινούργιο. Μιλάμε για 3 γράμματα. Μήπως το έχεις μετρήσει στην ΤΑΤ? Γιατί εκεί είδα δυναμομέτρηση ενός fabia με τα χαρακτηριστικά που λες. Το δικό σου είναι? 115-117 άλογα και 15,5 kg ροπής θυμάμαι είδα.
Όσον αφορά το τελευταίο το έχω πετύχει ήδη, αλλά εγώ διάλεξα την οδό του στροφαρίσματος και των αλόγων σε συνδυασμό με σχεσάτο σασμάν και όχι της ροπής χαμηλομεσαίες.... Πηγαίνω λίγο καλύτερα από ραλλάκι πρώτου σταδίου και από μαμά fr.Ειναι φτιαγμενο με εντοσθια απο το leon.δεν ειναι μετρημενο στην ΤΑΤ.Δεν μπορει να πηγαινεις καλυτερα απο ραλλακι γιατι εισαι 200 κιλα βαρυτερος.fr=150 αλογα 1,4=130 αλογα στην καλυτερη fr=21.5 κιλα ροπη 1,4=14 κιλα ροπη το μεγιστο αρα καλα ειναι τα ονειρα.

ripper
12-02-2006, 21:02
Είσαι άτυχος όσον αφορά τους πολλαπλασιαστές...

Μάλιστα φίλε μου. Εσύ ξέρεις καλύτερα. Ωραία η θεωρητική σου ανάλυση.Το θέμα είναι τι γίνεται στον δρόμο. Και ευτυχώς για εμένα δεν ονειρεύομαι. Ρώτα σε συγγενικό forum για το ibiza μου και το τι έχει κάνει με 2 μαμά fr με πολλά άτομα παρόντες και το ίδιο με κοντοσάσμανο πρώτου σταδίου σάξο, πάλι με πολλά άτομα παρόντες... Ο δρόμος πάντα ξεχωρίζει τα όνειρα από την πραγματικότητα ;)
Όσο για το 1,4=130 άλογα.... Εδώ πάλι ρώτα και σε συγκενικό forum και στο ΤΑΤ...
Αυταααααα:)

enigma
12-02-2006, 22:10
Είναι η πρώτη φορά που γράφω εδώ και τον ripper δεν τον γνωρίζω προσωπικά.Αλλά αληθεύει ότι έχει πάρει Fr γιατί αν θυμάμαι καλά το είχε παραδεχθεί και το άλλο παιδι.

@ngel
12-02-2006, 22:12
Φίλε enigma καλωσήρθες στη παρέα του IbizaMania :cool:

enigma
12-02-2006, 23:01
http://www.*************/forum/viewtopic.php?t=6437&postdays=0&postorder=asc&start=465
Το εν λόγω site πρέπει να είναι αυτό.

ripper
12-02-2006, 23:13
Thanks enigma για το link. Το άλλο fr ήταν το παρακάτω:
http://www.*************/forum/viewtopic.php?t=6437&postdays=0&postorder=asc&start=345

Tsakinnen
13-02-2006, 12:44
"καραγουστάρω που με 1400 κυβικά ατμόσφαιρα πατάω αρκετούς δυνατότερους συνδυασμούς! ",,,ειναι κ@@@α η απολαυση,,,

"καραγουστάρω που με 1800 κυβικά turbo πατάω αρκετούς δυνατότερους συνδυασμούς! ;) ;) Εχει πολυ γελιο να βλεπεις φατσες που εχουν δοσει 40 50 η και 100 χιλιαρικα για αυτοκινητο να κοιταν το Ibiza που απαιτει να κανουν ακρη!

enigma
13-02-2006, 13:05
Τι να πουν και τα saxoralla ρε παιδιά σε αυτό το θέμα.Αν εμείς γουστάρουμε μια φορά αυτά γουστάρουν 1000.

lolosxalkida
13-02-2006, 13:14
"καραγουστάρω που με 1800 κυβικά turbo πατάω αρκετούς δυνατότερους συνδυασμούς! ;) ;) Εχει πολυ γελιο να βλεπεις φατσες που εχουν δοσει 40 50 η και 100 χιλιαρικα για αυτοκινητο να κοιταν το Ibiza που απαιτει να κανουν ακρη!

Αυτο ξαναπεστο λολ:p:o:eek:

Darkside
13-02-2006, 19:55
Tsa,,,Tsa,,,Tsakinnen,,,Tsa,,,Tsa,,Tsakinnenhttp://freeweb.supereva.com/esorciccio2002/smilies/bowtothefox7mw.gif

tasost
14-02-2006, 09:28
ripper k enigma θα ηθελα να καλωςορισω εστω οχι μεσα απο τη σωστη θεματικη ενοτητα κ να σας ευχηθω καλη διαμονη κ συντομα να σας γνωρισουμε κ απο κοντα.



θερμη παρακληση....ολα τα μελη κ τα clubs στα οποια ανηκουν ειναι ευπροσδεκτα στην παρεα μας. Για ευνοητους λογους καλο ειναι οπως γινεται κ με αντιπροσωπειες αυτοκινητων κ εμπορους να μην αναφερονται τα ονοματα τους κ ποσο μαλλον να γινοναι link στα site τους.ευχαριστω.

ripper
14-02-2006, 09:48
Φίλε tasost τα links που δόθηκαν από εμένα και τον φίλο enigma ήταν καθαρά σαν απόδειξη σε άτομο που αμφισβητούσε τα λεγόμενα μου. Δεν χρησιμοποιήθηκαν για κανένα άλλο λόγο.

tasost
14-02-2006, 10:09
νομιζω πως ειναι ευνοητο οτι δεν υπηρχε καποιος ιδιαιτερος λογος εκτος της ενημερωσης για το link.....απλα πολλες φορες παρεξηγουνται οι πιο απλες αγαθες ενεργειες τουκαθενος μας.σε ευχαριστω για την απαντηση.συχομαι να τα πουμε κ απο κοντα.

kpilidis
14-02-2006, 21:02
δεν υπάρχει πρόβλημα παιδια!!!

εξάλλου απλο λινκ ειναι! :)

TSAKHS-EVIA
19-02-2006, 00:13
Στα ΚΤΕΟ ψαχνουν μεχρι να στα παρουν καποια στιγμη φτανουν και στον αριθμο του κινητηρα.

:( - αντε μετα να τρεχεις με "γρηγοροσημο" ε (?)

ios
19-02-2006, 11:04
:( - αντε μετα να τρεχεις με "γρηγοροσημο" ε (?)Πριν εφτα χρονια σε ενα golf 2 που ειχε αλλαχτει το μοτερ χωρις να δηλωθει το νουμερο, τα πηρανε και αντε γεια.Γιατι να πληρωνεις το καθε μ...

TSAKHS-EVIA
19-02-2006, 11:42
:o - τι να πω ειμαι λιγο καχυποπτος και διαστακτικος με τετοια,αντε πουλα το μετα (!) καλυτερα πιστευω ο υπερκυβισμος παρα τετοια μπλεξιματα

tasost
20-02-2006, 07:57
παιδες προσφατοτερο παραδειγμα .........120 ευρω μεσα στην αδεια .....την δινεις σε ενα κυριο......κανει τα μαγικα του κ μεσα απο την αδεια εξαφανιζονται τα 120 κ εμφανιζεται το ταμπελακι του 09........κ το αμαξι?στο γκαραζ ανεμελο.......στο μονο που συμφωνω ειναι με τον tsakh για το θεμα μεταπωλησης του αυτοκινητου......αν κ αυτος που θα το παρει θα εχει τη μουρλα......κ ισως παραπανω απο τον υπαρχον ιδιοκτητη,,,,

TSAKHS-EVIA
20-02-2006, 11:54
;) - εχουν γινει και πιο απλα,ερχεται το παιδι "απο το γραφειο" παιρνει το αμαξι στο παει στο ΚΤΕΟ πεφτει το "γρηγοροσημο" και στο φερνει σπιτι
ειναι αυτο που λεμε <με το κλειδι στο χερι>

παντως 120 σαν πολλα δεν ειναι ? θα μου πεις εξαρταται και τις πατεντες που εχεις επανω στο αμαξι (!)

tasost
20-02-2006, 12:18
συγχωριανε tsakh εγραψα παραπανω οτι με 120 σου φερνει το αυτοκολλητο του 09 σπιτι σου.......απλα του δινεις την αδεια..... συγκεκριμενα για golf ιιι 2.0 gti με αδεια 1.4

TSAKHS-EVIA
20-02-2006, 12:36
:D - ''μπεκα μεσα'' στα κολπα που λεμε και στο χωριο ετσι (?) αν ειναι για τετοια πατεντα τοτε τα 120 ειναι σουπερ ντουπερ τιμη (!)

tasost
20-02-2006, 12:51
εγω προσωπικα δεν γουσταρω να καβαλαει κανενας το αμαξι μου......κ ειδικα καποιος που βιαζεται να ξεπεταξει το δικο μου κ μετα να προλαβει να τελειωσει αλλα 3......

σορυ αν ειναι off topic

KOSTA_S
20-02-2006, 15:27
ωραια μαγκες τα λετε για το κτεο και ειναι οντως απλο αλλα τα δυσκολα ειναι οταν θα σε σταματησουν οι μπατσοι και σου κανουν ελεγχο και δουν αλλα στην αδεια και το μοτερ αλλο(μου εχει τυχει εμενα ) το πιο απλο ειναι να στο κατασχεσουν και μετα κλαις το αυτοκινητο σου.

G-P
20-02-2006, 16:55
Φίλε κώστα πρέπει να είσαι ίσως κα ο μοναδικός που σε έλεγχο του ανοιξαν το καπό να δουν κινητήρα... :p
Αυτοί βαριούνται να γράψουν τις πινακίδες όταν σου κόβουν κλίση... θα κοιτάξουν το μοτέρι (άσε που μπορεί να λερωθούν...)
Σε μένα και από γνωστούς μου ποτέ δεν έγινε κάτι τέτοιο...
υ.γ. δεν λέω ότι δεν γίνεται αλλά είναι ελάχιστες οι πιθανότητες κατα την γνώμη μου

Darkside
20-02-2006, 18:01
εμενα μου χουν ανοιξει μεχρι το βαλιτσακι πρωτων βοηθειων,,,να δουν αν ειναι ολα μεσα,,,,:confused:

G-P
20-02-2006, 19:11
Στον αστυνόμο Σαϊνη πέσατε??

TSAKHS-EVIA
20-02-2006, 19:22
;) - KOSTAS εχεις δικιο αλλωστε αυτον τον φοβο εξεφρασα και εγω πολυ πιο πανω,φοβαμαι μην στραβωσει σε κανενα μπλοκο οποταν καλυτερα υπερκυβισμος παρα χτυπημενα νουμερα (!)

Darkside
20-02-2006, 19:22
και ομως Γιαννη,,,μου χει τυχει μια φορα να μου ζητησουν ν ανοιξω καπο,,,(σε αλλο αμαξι),,και με το φορτηγο μου ανοιξανε το κουτι ΄' βοηθειων για να ελενγχο,,,,:o

kpilidis
20-02-2006, 21:40
εμενα ποτε δεν μου ζητησαν να ανοιξω καπο !!!:o

@ngel
20-02-2006, 21:40
Φοβήθηκαν μάλλον... :eek:

DiaVoLo
21-02-2006, 03:10
Ενταξει ρε παιδια και οι αστυνομικοι δεν ειναι βλακες....
Αν σε σταματησουν και εχεις αδεια 1.4 και φορας τον 3.2 biturbo λογικο ειναι να σου ανοιξουν και το καπο....
Σε αλλες περιπτωσεις απλα τυχαινει να εχουν ορεξεις...... :P
Οσον αφορα το ΚΤΕΟ κοιτανε αριθμο κινητηρα....

Darkside
21-02-2006, 07:16
Οσον αφορα το ΚΤΕΟ κοιτανε αριθμο κινητηρα

σε πιο κτεο γινετε αυτο ρε συ Χρηστο,,να ξερω να μην παω απο κει,,,,3 φορες εχω περασει απο κτεο και οχι μοτερ δεν κοιταξανε,,,,2λπετα δουλεια,,ενα φρενο,,φωτα,,ετοιμος φυγε μετα,,,

tasost
21-02-2006, 08:43
θα συμφωνησω με το Χρηστο......ενας 1400 με ενα 1800 20vt δεν νομιζω οτι εχουν μεγαλη διαφορα κ καποιος που δεν ξερει θα τον βαλει σε μεγαλυτερη σκεψη να κοιταξει εναν 1400 με βγαλμενο το καλλυμα κ με τη χοανη μπροστα παρα απο εναν 20vt.τωρα αν καποιος θελει να βαλει ενα θηριο μεσα κ επιδεικνυεται στο δρομο....... κ η αδεια ειναι 1000 cc τοτε εεεεε ειναι προκλητικος.......