PDA

Εμφάνιση Πλήρους Έκδοσης : 20VT αποριες....



CyberDyne
30-09-2006, 16:23
Τα 1,8Τ μοτορια εχουν ιμαντα χρονισμου εκκεντροφορων ή καδενα????
Καθε ποσα χιλιομετρα κανει σερβις?
Ποσο περιπου παει το μεγαλο σερβις με ολα μεσα ?

Ευχαριστω προκαταβολικα ω πανσοφοι συνφορουμιστες!!!! :notworthy:notworthy:tu:eek:

kpilidis
30-09-2006, 21:16
καδενα νομιζω εχουν...
τα αλλα ας στα πει ο τσακαλος

CyberDyne
01-10-2006, 19:39
Nικο τα φωτα σου !!!

Tsakinnen
03-10-2006, 08:02
Ο 20VT ειναι με ιμαντα παιδια....Σερβις εχει καθε 15 (λαδια) και καθε 30 τακτικη...(Skoda) Στα 60 εχει το κλασσικο με ιμαντες και τα συναφη...

kpilidis
03-10-2006, 12:04
ιμαντα!1 αμαν βρε..!! και το 1200αρη εχει καδενα!! :anoohed

G-P
03-10-2006, 12:17
κυριάκο το δικό σου τί έχει???
νομίζω είσαι και συ καμμένος!!!:lauphing

kpilidis
03-10-2006, 12:28
noop...καδενατος ειμαι εγω...!!

Tsakinnen
03-10-2006, 12:50
Εσυ εχεις αλλα "κουσουρια"...Οπως ενα σαζμαν που δεν επισκευαζετε...

Ramidakos
03-10-2006, 17:04
Ο Κυριάκος έχει κι άλλα κουσούρια που δεν επισκευάζονται!!! :bleh

CyberDyne
03-10-2006, 18:00
Μητσο Bahave your self!!!!!!! :p

kpilidis
03-10-2006, 21:50
Εσυ εχεις αλλα "κουσουρια"...Οπως ενα σαζμαν που δεν επισκευαζετε...
ξέρεις τι εγγυηση δινουν στο κιβωτιο!!!

6 χρονια!! :tu

ως τοτε θα το εχω δωσει το gti!

CyberDyne
04-10-2006, 01:44
Νικο το βιλιο του σερβις εχει καθε 7500χλμ στο δικο μου.

Tsakinnen
04-10-2006, 09:14
Νικο το βιβλιο του σερβις εχει καθε 7500χλμ στο δικο μου.
Ναι ρε λιπαντικη...οπως και σε ολα τα Seat μεχρι το 05...μετα το καναν και αυτοι καθε 15...VW, Audi και Skoda ειναι 15αρια Seat 7μισαρια...Τι ψαχνεις...Θεμα πολιτικης...Eδω υπαρχου λαδια long term που πας και καθε 30.000 με τη βουλα της VW...

Fantomas
04-10-2006, 10:03
Ναι ρε λιπαντικη...οπως και σε ολα τα Seat μεχρι το 05...μετα το καναν και αυτοι καθε 15...VW, Audi και Skoda ειναι 15αρια Seat 7μισαρια...Τι ψαχνεις...Θεμα πολιτικης...Eδω υπαρχου λαδια long term που πας και καθε 30.000 με τη βουλα της VW...

Νίκο το σερβις των 60,000 χλμ πόσο πάει το μπουγιουρντί περίπου ξέρεις?:(

CyberDyne
04-10-2006, 17:18
Παντως εγω θα το παω κανονικα φιλε... ποτε δεν ξερεις.

mavras
05-10-2006, 23:43
παιδια, ειμαι σχεδον βεβαιως οτι τα 20VT εχουν καθενα. To Leon Cupra R ειμαι απολυτα βεβαιως οτι εχει καδενα.

Tsakinnen
06-10-2006, 09:01
παιδια, ειμαι σχεδον βεβαιως οτι τα 20VT εχουν καθενα. To Leon Cupra R ειμαι απολυτα βεβαιως οτι εχει καδενα.
Φιλε μου δεν εχουν καδενα! Ιμαντα εχουν...Εχουν μια μικρη καδενα για τον μεταβλητο χρονισμο...

CyberDyne
07-10-2006, 21:22
Και να σκεφτεις οτι το thread το ξεκινησα γιατι ειχα δει παρομοια φωτο και μπερδευτηκα!!!
Νικο εχεις μηπως αλλες φωτογραφιες για αυτο το μοτερ ή κανα site να ριξουμε καμια ματια??

Cameleon
22-11-2006, 01:50
Ο 20VT ειναι με ιμαντα παιδια....Σερβις εχει καθε 15 (λαδια) και καθε 30 τακτικη...(Skoda) Στα 60 εχει το κλασσικο με ιμαντες και τα συναφη...

στα 60,000κμ θελεις

Ιμαντα χρονισμου
Ιμαντα δυναμο
Αντλια νερου

Ολα τα 20VT μοτερ εχουν ιμαντες.. Ειτε ειναι 180ρια , 150ρια , 210 - 225ρια.. (cupra R - S3 - TT225)

Tsakinnen
22-11-2006, 14:57
Αντλια νερου
Αυτο που το ειδες παλι???

Cameleon
23-11-2006, 00:25
Αυτο που το ειδες παλι???

Τι που το ειδα? Η αντλια νερου καλο ειναι να αλλαζεται καθε φορα που αλλαζουμε ιμαντες γιατι εχει πλαστικο ''fan'' και με την θερμοκρασια και την χρηση χαλαει ... Και αν χαλασει πολυ απλα μενεις εκει που εισαι..

Η αντλια νερου γυρναει μεσω του ιμαντα εκκεντροφορου... αρα αφου αλλαζεις τον ιμαντα δεν ειναι τιποτα να βαλεις και την αντλια..

Και για να μην λετε οτι λεω ανακριβιες διαβαστε εδω : http://seatclub.gr/forum/index.php?topic=7536.0
Το κοστος των εργατικων ειναι πολυ υψηλο για να αλλαχτει η αντλια νερου και καλο ειναι να αλλαζεται μαζι με τους ιμαντες..

Υγ: ακουστε και τον παλιο.. Δεν ειμαι πρωταρης στους 1,8Τ... 5 χρονια το χω μαθει απ εξω το μοτερ...

G-P
23-11-2006, 01:07
χωρίς να θέλω να πάρω το μερος ούτε του ενός όυτε του άλλου να πώ πως
ο Tsakinnen ασχολείται επαγγελματικά με το group VAG...
συμφωνώ πάντως πως αφού τα ανοιγεις άλλαξε ότι μπορείς για να έχεις απροβληματιστη λειτουργεία...

Darkside
23-11-2006, 22:34
ο φιλος απλα λεει οτι εφοσον κανεις το μεγαλο σερβις και θα φτασεις μεχρι αυτο το σημειο,,,για να γλυτωσεις τα μετεπειτα εξοδα στα εργατικα,,καλο ειναι να κανεις και την αλλαγη της αντλιας,,,πχ. αλλη τιμη εφοσον εισαι στο μεγαλο σερβις,,αλλη τιμη και πιο υψηλη για αλλαγη μονο της αντλιας,,,,,

ετσι τουλαχιστον καταλαβα εγω,,,,:o

G-P
24-11-2006, 00:09
και γω αυτο καταλαβα Τάσο αλλά η αλλαγη αντλίας γίνεται με δική σου εντολή και δεν
ειναι στην ρουτινα αλλάγης αυτών των χιλιομέτρων όπως οι ιμάντες...

CyberDyne
24-11-2006, 00:19
Προληπτικη ιατρικη εε? Καλο ακουγεται για το αμαξι κακο για την τσεπη....
Πιστευω οτι ειναι λιγο υπερβολικο...
Νικο αναμενουμε την αποψη σου! :d

Cameleon
24-11-2006, 17:41
Προληπτικη ιατρικη εε? Καλο ακουγεται για το αμαξι κακο για την τσεπη....
Πιστευω οτι ειναι λιγο υπερβολικο...
Νικο αναμενουμε την αποψη σου! :d


Αν τσιγκουνευεσαι (οχι εσυ προσωπικα ε, μην παρεξηγηθουμε) τα 60ευρω της αντλιας μπορει καποια στιγμη να το μετανιωσεις οταν θα σε εγκαταληψει... Αλλωστε αν εχεις τετοιο αυτοκινητο , πιστευω εχεις και τα λεφτα να το συντηρησεις.. Αν δεν τα χεις , το πουλας και περνεις κατι που κοστιζει λιγοτερα χρηματα στο σερβις και τις βενζινες....

Darkside
24-11-2006, 18:27
Αν τσιγκουνευεσαι (οχι εσυ προσωπικα ε, μην παρεξηγηθουμε) τα 60ευρω της αντλιας μπορει καποια στιγμη να το μετανιωσεις οταν θα σε εγκαταληψει... Αλλωστε αν εχεις τετοιο αυτοκινητο , πιστευω εχεις και τα λεφτα να το συντηρησεις.. Αν δεν τα χεις , το πουλας και περνεις κατι που κοστιζει λιγοτερα χρηματα στο σερβις και τις βενζινες....

καλα σ αυτο μην εισαι και τοσο σιγουρος,,τωρα πια οπως τα εχουν κανει με τις δοσεις μπορεις να παρεις ανετα οτι αμαξι γουσταρεις,,βαζεις εκει 100 δοσεις(που εχουν οι περισσοτερες αντιπροσωπιες τωρα),,και εισαι αρχοντας,,,φυσικα ομως δεν σκεφτονται τα μετεπειτα,,οπως ειναι η συντηρηση,,,στο θεμα μας τωρα,,απο την στιγμη που δεν εχει προγραμματισμενη αλλαγη της αντλιας νερου στο σερβις,,οσο να ναι,,,γιατι να το κανεις,,??,,,,με την σκεψη οτι αν ηταν θα αλλαζαμε κι αλλα πραγματα που δεν χρειαζονται αλλαγη,,αλλα το κανουμε προληπτικα,,,,

CyberDyne
24-11-2006, 19:26
Αν τσιγκουνευεσαι (οχι εσυ προσωπικα ε, μην παρεξηγηθουμε) τα 60ευρω της αντλιας μπορει καποια στιγμη να το μετανιωσεις οταν θα σε εγκαταληψει... Αλλωστε αν εχεις τετοιο αυτοκινητο , πιστευω εχεις και τα λεφτα να το συντηρησεις.. Αν δεν τα χεις , το πουλας και περνεις κατι που κοστιζει λιγοτερα χρηματα στο σερβις και τις βενζινες....

Κοιτα να δεις, το οτι αγορασα τετοιο αυτοκινητο ειναι συνεπεια του οτι μπορω να το συντηρησω. Απλα θεωρω καποια πραγματα υπερβολικα.
Αν οντως ισχυει κατι τετοιο, με την αντλια, εννοειται πως δεν θα λυπηθω τα 60€, θελω ομως να ειμαι σιγουρος πως δεν μου πιανουν τον κ@λο!
Το θεμα θελει ψαξιμο προσεχτικο και οχι βιαστικες κινησεις.... ;)

FABIA TUNING
25-11-2006, 00:53
αν και δεν ειμαι κατοχος 20vt η αποψη μου ειναι οτι δεν χρειαζεται αλλαγη η αντλια νερου!!! δεν βλεπω τον λογο!!! και το δυναμο γυρναει με τον ιμαντα του,γιατι τοτε δεν αλλαζουμε και καρβουνακια?????

Tsakinnen
25-11-2006, 17:53
Και γω θα σου πω οτι 2% τον 20VT εχουν προβλημα με την αντλια του νερου στα 60000...Με την ιδια λογικη αλλαζεις και θερμοστατη γιατι αν κολησει κλειστον την εκατσες... Υπαρχει και η λογικη F1 που κανεις rebuild το μοτερ...
Εγω ξερω:
ιφ ιτ γουρκς ντον μες γουιθ ιτ (που λεν και στο χωριο μου)
Α! 60 ευρω+παρφλου...χεχεχε

FABIA TUNING
25-11-2006, 19:00
οχι μονο
+εργασια!!!!!!
νομιζω οτι χρεωνεται και αυτο δεν λεει κατι που ειναι 3 βιδες!!!!
ΝΟΜΙΖΩ λεω και παλι ε!!

Cameleon
25-11-2006, 22:26
Υποθετικα ομως καποτε θα σε εγκαταληψει η αντλια.. Και το θεμα ειναι να μην σε εγκαταληψει οταν θα πηγαινεις καπου και σου τα χαλασει ολα...

2ον θα πληρωσεις 60ευρω εργατικα... ισως και παραπανω..

Γιατι λοιπον να μην διακινδυνεψεις ολα αυτα και να μην αλλαξεις την αντλια..?
Ουτως η αλλως θα τα πληρωσεις τα λεφτα τις αντλιας + παραφλου..

Γιατι να ταλαιπωρησαι εις διπλουν?
Συν οτι πρεπει οπωσδηποτε πρεπει να χεις οδικη βοηθεια για να σου παει το αυτοκινητο στο συνεργειο... (αλλα εξοδα απο εκει για καποιους που δεν εχουν οδικη βοηθεια η δεν θελουν να εχουν οδικη βοηθεια γιατι το θεωρουν χαμενα χρηματα)

CyberDyne
26-11-2006, 00:58
Οσο για την οδικη βοηθεια οποιος δεν εχει πρεπει επειγοντως να μιλησει στον Ασφαλιστηξ!!!!!! Τασοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!! :eek:

Λοιπον εσεις με βαλατε σε σκεψεις.... θα αλλαξω και την αντλια νερου και τον θερμοστατη αλλα και αναρτησεις-λαστιχα (και με αυτα μενεις!) να μη σου πω οτι θα αλλαξω αμαξι!!!! :p :eek:

Tsakinnen
26-11-2006, 03:48
Υποθετικα ομως καποτε θα σε εγκαταληψει η αντλια.. Και το θεμα ειναι να μην σε εγκαταληψει οταν θα πηγαινεις καπου και σου τα χαλασει ολα...

2ον θα πληρωσεις 60ευρω εργατικα... ισως και παραπανω..

Γιατι λοιπον να μην διακινδυνεψεις ολα αυτα και να μην αλλαξεις την αντλια..?
Ουτως η αλλως θα τα πληρωσεις τα λεφτα τις αντλιας + παραφλου..

Γιατι να ταλαιπωρησαι εις διπλουν?
Συν οτι πρεπει οπωσδηποτε πρεπει να χεις οδικη βοηθεια για να σου παει το αυτοκινητο στο συνεργειο... (αλλα εξοδα απο εκει για καποιους που δεν εχουν οδικη βοηθεια η δεν θελουν να εχουν οδικη βοηθεια γιατι το θεωρουν χαμενα χρηματα)
Δεν βγενει πουθενα αυτη η κουβεντα...λοιπον στα 60.000 χλμ αλλαζεις
1)Ιμαντες...
2)λαδια φιλτρα μπουζι
3) Οτι νομιζει ο καθενας οτι μπορει να χαλασει στο αμαξι του και να μεινει...

fr-giannis
23-04-2007, 21:34
παίδες καλησπέρα,επειδή έτυχε να αλλάξω ιμάντεσ επειδή κλώτσισε η αντλία αναγκαστικά αλλάξα στα 72.000χλμ και είχα σκοπό να πιάσω τα 75.000 χλμ και μετά η WV&AUDIνε στα 75.000 χλμ και όχι στα 60.000 χλμ όπως λένε στα SEAT, τη δουλεία την έψαξα πολύ
κοστος αντιπροσωπείας πάνω κάτω 430-460 ευρώ
κόστος έξω σε συνεργείο που ασχολείται αποκλειστικά με τουτού του ομίλου 100 ευρώ εργασία και τα ανταλλακτικά δικά μου 155 ευρώ μαζί με παραφλού
τα ανταλλακτικά γνήσια απλά δεν είχαν χαραγμένο WV-AUDI. επάνω στα γνήσια είχαν επιπλέον NTN JAPAN το ίδιο και σε αυτά που έβαλα,όσο για την αντλία νερού έβαλα μια BERU αν θυμάμαι καλά με μεταλλική φτεροτή διότι η πλαστική που είχα γυριζε τρελλά στον άξονά της με αποτέλεσμα να σπάσει κόστος αντλίας 35 ευρώ και είναι έτη φωτός μπροστά απο τη μαμά όσο για τον ιμάντα δυναμό υπολογίστε 14 ευρώ επιπλέον της εταιρίας GATES που προμηθεύει τον όμιλο και ινμάντα εκκεντροφόρων της CONTINETAL ο οποίος είναι μεσα στα 155 ευρώ όπως και η αντλία

@ngel
23-04-2007, 22:02
παίδες καλησπέρα,επειδή έτυχε να αλλάξω ιμάντεσ επειδή κλώτσισε η αντλία αναγκαστικά αλλάξα στα 72.000χλμ και είχα σκοπό να πιάσω τα 75.000 χλμ και μετά η WV&AUDIνε στα 75.000 χλμ και όχι στα 60.000 χλμ όπως λένε στα SEAT, τη δουλεία την έψαξα πολύ
κοστος αντιπροσωπείας πάνω κάτω 430-460 ευρώ
κόστος έξω σε συνεργείο που ασχολείται αποκλειστικά με τουτού του ομίλου 100 ευρώ εργασία και τα ανταλλακτικά δικά μου 155 ευρώ μαζί με παραφλού
τα ανταλλακτικά γνήσια απλά δεν είχαν χαραγμένο WV-AUDI. επάνω στα γνήσια είχαν επιπλέον NTN JAPAN το ίδιο και σε αυτά που έβαλα,όσο για την αντλία νερού έβαλα μια BERU αν θυμάμαι καλά με μεταλλική φτεροτή διότι η πλαστική που είχα γυριζε τρελλά στον άξονά της με αποτέλεσμα να σπάσει κόστος αντλίας 35 ευρώ και είναι έτη φωτός μπροστά απο τη μαμά όσο για τον ιμάντα δυναμό υπολογίστε 14 ευρώ επιπλέον της εταιρίας GATES που προμηθεύει τον όμιλο και ινμάντα εκκεντροφόρων της CONTINETAL ο οποίος είναι μεσα στα 155 ευρώ όπως και η αντλία

Πες μου σε παρακαλώ πιο από τα δυο account σου θέλεις να κρατήσεις...

George21
02-05-2007, 21:29
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.ΤΟ FR ΠΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΝ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΜΕΤΡΙΑ?
EΠΙΣΗΣ ΑΝ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ REVO ΠΕΦΤΕΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ? ΑΥΡΙΟ ΕΧΩ ΚΛΕΙΣΕΙ TEST DRIVE ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΑΡΚΕΤΑ.

Hollow_83
02-05-2007, 22:41
Οσο το πατας καιει.
Και ειδικα αν του βαλεις και Revo θα καει και παραπανω οσο το πατας.
Αν και εχω ακουσει οτι με το Revo δε δουλευει το trip computer σωστα και δειχνει αλλα ντι αλλων.
Γενικα εγω που χω το Cupra (Μαμα ακομα) εχω μεση καταλωση γυρω στο 11-12,5 (κινηση μες την πολη πατηματα κτλ)
Σε κυριλε οδηγηση μεικτη παλι μες την πολη και εθνικη εχω δει και 8,5(Πολλη Κυριλε ομως).
Τεζα πατημενος εθνικη εχω δει και 14.
Αυτα απο μενα.

kemmotar
02-05-2007, 23:11
εγω απο 6 ως και 15-16 πατημενος κατα διαστηματα..... με ρεβο

George21
03-05-2007, 07:35
ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ?ΑΞΙΖΕΙ?
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΓΙΑ ΤΑ 1800

Hollow_83
03-05-2007, 08:49
Φορος?
Και 1400-1600-1800 να παρεις τα ιδια πληρωνεις νομιζω μονο η ασφαλεια ανεβαινει.
Το αν αξιζει η οχι ειναι υποκειμενικο, απο μοτερ σκιζει.
Για μενα δες και την περιπτωση του Polo Gti το οποιο εχει σιγουρα και καλυτερη μεταπωλητικη αξια και εχει και το ιδιο ακριβως μοτερ με το FR-CUPRA και η τιμη κυμαινεται στα πλαισια του Fr στα ιδια αλογα.

G-P
03-05-2007, 09:30
θέμα φορολογίας δεν παίζει...
μπορεί να τους την βαρεσει στο μέλλον όμως...
Το πόλο ειναι κακασχημο σε σχεση με το κουπρα όμως... ;)

Hollow_83
03-05-2007, 10:19
Απλα το παιδι μιλαει για fr και πιστευω για την τιμη που εχουν (νομιζω και τα δυο στα 19 χιλιαρικα κυμαινονται) καλυτερη αγορα ειναι το Polo, και ισως γλυτωσει και απο τα προβληματα τριγμων κτλ.
http://img329.imageshack.us/img329/5466/20061009155245pologti02jn7.th.jpg (http://img329.imageshack.us/my.php?image=20061009155245pologti02jn7.jpg)
http://img142.imageshack.us/img142/1030/2006seatibizafr01wl7.th.jpg (http://img142.imageshack.us/my.php?image=2006seatibizafr01wl7.jpg)

George21
04-05-2007, 06:27
ΟΧΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.ΔΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ Η ΣΕΑΤ:tu.ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΘΕΣ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ TEST DRIVE.
ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ:
1ον ΘΕΛΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ.:cool:
2ον ΕΧΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΓΚΑΖΙ.:notworthy
3ον ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΥΜΠΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΟΛΥΑΡΕΣΕ:confused:
4ον ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ.:tu:tu:tu:tu

kemmotar
04-05-2007, 11:14
αν βαλεις και προγραμμα (οποιο και αν ειναι αυτο) καποια πρατγματα μετα κρινονται επιτακτικης βελτιωσης εκτος και αν κινεισαι παντα με συνεση...... ξεροντας τους περιορισμους του αυτοκινητου σου....
1. αναρτηση (δεν θα κανει ουτε για ευθειες- τροπος του λεγειν)
2. φρενα...... δοκιμασε να πατησεις φρενο σε ευθεια με πολλα χλμ με τα απο αποτομη επιταχυνση.....καλα αντε γεια.....

πρωτα ασφαλεια και μετα επιδοσεις....

George21
04-05-2007, 14:54
αν βαλεις και προγραμμα (οποιο και αν ειναι αυτο) καποια πρατγματα μετα κρινονται επιτακτικης βελτιωσης εκτος και αν κινεισαι παντα με συνεση...... ξεροντας τους περιορισμους του αυτοκινητου σου....
1. αναρτηση (δεν θα κανει ουτε για ευθειες- τροπος του λεγειν)
2. φρενα...... δοκιμασε να πατησεις φρενο σε ευθεια με πολλα χλμ με τα απο αποτομη επιταχυνση.....καλα αντε γεια.....

πρωτα ασφαλεια και μετα επιδοσεις....

ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ ΟΝΤΩΣ.ΔΕΝ ΤΟ ΕΝΙΩΘΕΣ.

ΚΟΙΤΑΩ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΤΟ MITSUBISHI COLT CZT ΜΕ 1500ΚΥΒΙΚΑ KAI 150 ΑΛΟΓΑ

Zuratharamon
04-05-2007, 15:08
2. φρενα...... δοκιμασε να πατησεις φρενο σε ευθεια με πολλα χλμ με τα απο αποτομη επιταχυνση.....καλα αντε γεια.....

Αυτό με τα φρένα το εχουν και τα 1.4... Άντε γειά... Αρχίζει να παίζει το κωλί του αμαξιού και το κακό στην κάλτσα!

George21
05-05-2007, 06:37
παιδια το αποφασισα.πηγα ρωτησα λογιστες για την εφορια και τον ασφαλιστη μου και θα μου ανεβει τελικα μονο η ασφαλεια.

ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΜΗΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΩ TO
FR :eek::tu:eek::tu:eek::tu

Hollow_83
05-05-2007, 09:55
Καλημερα!!!
Απο βαλβολινες για το σασμαν των cupra-fr τι εχετε να προτεινεται?

Fantomas
05-05-2007, 11:04
Καλημερα!!!
Απο βαλβολινες για το σασμαν των cupra-fr τι εχετε να προτεινεται?

Μια σχετικά καλή & φτηνή λύση είναι οι βαλβολίνες απο το 6αρι αλλιώς παίζουν και κάτι άλλες ημιαγωνιστικές! ;)

Agwnistikotatos
06-05-2007, 22:08
Καλημερα!!!
Απο βαλβολινες για το σασμαν των cupra-fr τι εχετε να προτεινεται?
Motul Gear 300 75W90

Fantomas
06-05-2007, 22:25
Motul Gear 300 75W90


Αυτές σε τι τιμή παίζουν βρε Θανάση??? :think

Agwnistikotatos
06-05-2007, 23:48
14e το λίτρο και για αλλαγή χρειαζόμαστε 2 λίτρα... (Αν ανοίξουμε σασμάν 2+ οπότε παίρνουμε υποχρεωτικά 3):cool:

http://www.trade-wind.gr/index.php?co=products&cat_id=116&prod_id=467

Hollow_83
07-05-2007, 01:58
Να σε καλα φιλε.
Αυτες ειναι που προτεινει η motul για θορυβωδει σασμαν?

Agwnistikotatos
07-05-2007, 02:10
Να σε καλα φιλε.
Αυτες ειναι που προτεινει η motul για θορυβωδει σασμαν?
Δεν ξέρω αν τις προτείνει για θορυβώδη σασμάν...
Αυτό που ξέρω είναι ότι τις φοράω εδώ και καιρό στο δικό μου και είμαι απόλυτα ευχαιστημένος...:tu

George21
07-05-2007, 07:50
βρε παιδια.μπορει καποιος να μου στειλει πμ απο την εμπειρια του και να εχει μεινει ευχαριστημενος απο την εξυπηρετηση να παω καπου καλα να κλεισω το FR?
Ειλικρινα εχω μπερδευτει.στο σιτε της σεατ το εχει 19.190 και σε μια σεατ που πηγα το δινανε 18.650.εκει εκτωση εχει?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ

G-P
07-05-2007, 08:03
Έχουν και εκπτώσεις με έντοκους διακανονισμούς...

George21
07-05-2007, 08:05
εσεις που προτεινεται να παω(παντα πμ).δεν θελω να με κλεψουν γιατι δεν ειμαι και πολυ ασχετος αλλα ουτε γνωστης σαν πολλους εδω μεσα.

G-P
07-05-2007, 08:10
Η τιμή του αυτοκινήτου ειναι στανταρ παντού...
τα δωρα που μπορείς να πάρεις παιζουν πολύ...
Πήγαινε σε όλες τις αντιπροσωπίες της Αθήνας και ρώτα (19 χιλιαρικα θα δωσεις μην ντρεπεσε...)
Στην τελικη όποιος σου δώσει περισσότερα-καλύτερα δωρα ας σε κανει πελάτη...
Κανε και μια βολτα απο τα συνεργεια τους να δεις καθαριοτητα, τάξη...
Το να σου πει καποιος πήγαινε εκει ειναι αντικειμενικό και ίσως να σε καψει...
Βόλτα σε όλες και ειπαμε...
(όποιος σε δωροδοκήσει καλύτερα χεχεχε)

Hollow_83
07-05-2007, 08:14
Δεν ξέρω αν τις προτείνει για θορυβώδη σασμάν...
Αυτό που ξέρω είναι ότι τις φοράω εδώ και καιρό στο δικό μου και είμαι απόλυτα ευχαιστημένος...
Gear 300 75W90

100% Synthetic

For gearboxes, differential of high performances and racing cars.
0% Shear loss.
Improved efficiency
API GL-5.
MIL-L-2105D.

Οι συγκεκριμενες ειναι Gl-5 κακο πραμα για τα σασμαν μας.
Μηπως φορας αυτες που ειναι και για gl-4?
Motylgear 75W90

Technosynthese

Smooth shifting. High temperature stability.
API GL-4 et GL-5
MIL-L-2105D
Αυτα ειναι μεσα απο το site Tης motul.
http://www.motul.fr/uk/produits/index.html

George21
07-05-2007, 08:21
Η τιμή του αυτοκινήτου ειναι στανταρ παντού...
τα δωρα που μπορείς να πάρεις παιζουν πολύ...
Πήγαινε σε όλες τις αντιπροσωπίες της Αθήνας και ρώτα (19 χιλιαρικα θα δωσεις μην ντρεπεσε...)
Στην τελικη όποιος σου δώσει περισσότερα-καλύτερα δωρα ας σε κανει πελάτη...
Κανε και μια βολτα απο τα συνεργεια τους να δεις καθαριοτητα, τάξη...
Το να σου πει καποιος πήγαινε εκει ειναι αντικειμενικό και ίσως να σε καψει...
Βόλτα σε όλες και ειπαμε...
(όποιος σε δωροδοκήσει καλύτερα χεχεχε)


σωστος...παντως θα βαλω αγγελια σημερα για πωληση του 1,4

Hollow_83
09-05-2007, 11:07
Τελικα με τις βαλβολινες τι παιζει?
Ειναι μονο gl5 η και 4?

babinos
01-06-2008, 18:46
ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΔΩΣΩ ΤΟ ΙΒΙΖΑΚΙ ΜΟΥ 1.4 101hp ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ IBIZA CUPRA.ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΙ ΤΟΥ CUPRA ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΙΒΙΖΑΚΙ ΜΟΥ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΙΔΙΑ

panagiotis18
02-06-2008, 17:12
απο βενζινες η μερα με τη νυχτα ειδικα αν το δεξι σου ποδι ειναι βαρυ..
ειχα το 1400 με 115 κ ξερω..
αν το πηγαινεις χαλαρα,εχει κ το cruise control που βοηθαει στο διεθνη ειδικα ειναι καλα..
για σερβις ας
μιλησουν οι παλαιοτεροι εγω εναμιση μηνα το εχω..
κ μια απαντηση κ σε μενα.
αν κανω το σερβις στο θειο μου,εχει συνεργειο αυτοκινητων,τουλαχιστον τις αλλαγες λαδιων κ μπουζι εκει χανω την εγγυηση;;

babinos
02-06-2008, 18:07
και γω 115 αλογα το εχω παει.
την εγγυηση δε την χανειs ο ξαδερφοs μου εχει συνεργειο και εκει κανω τα σερβιs μου.ΜOY ειπαν απο τη σεατ οτι θα μου δωσουν το cupra χωριs τα 4πιστονα,τι να κανω?

panagiotis18
03-06-2008, 12:08
παρτο φιλε μου..
κ εγω τα εβαλα τα φρενα μονο κ μονο γιατι θα εμπαιναν στις δοσεις του αυτοκινητου.
αλλιως τα μπρεμπο ειναι πιο φθηνα απο τα 1500 ευρα που τα δινει η σεατ τα δικα της κ καλυτερα επισης ειναι οποτε με λιγοτερα χρηματα παιρνεις κατι καλυτερο..
αλλα σε συμβουλευω να τα βαλεις μολις το αγορασεις φιλε μου γιατι χρειζονται..που εισαι ρε φαντομα να με δεις......απανταω κ σε ερωτησεις.....ευχαριστω για αυτα που μου ειπες για τα σερβις..

babinos
05-06-2008, 17:30
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ.
ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ
ΤΟ CUPRA ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΕΣΕΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΣΤΑ 19ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ.

kemmotar
05-06-2008, 18:30
το καινουργιο κουπρα θα αργησει να βγει..... κατα 2009 μερια....

babinos
08-06-2008, 16:25
ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΤΩΡΑ ΜΕ 22ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ,ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ Η ΝΑ ΨΑΧΤΩ ΓΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩ.

koni
08-06-2008, 16:35
ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΤΩΡΑ ΜΕ 22ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ,ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ Η ΝΑ ΨΑΧΤΩ ΓΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩ.

Το cupra τωρα καινουριο εχει 19990,ακριβως 3000 ευρω παραπανω απο το FR

GiorgioFR
09-06-2008, 20:01
φιλε μου το καιονουργιο cupra θα ειναι 1,4 180 αλογα TSI και θα βγει μετα το σεπτεμβρη.Θα ειναι πολυ πιεσμενο μοτερ και αντε να το πας 200.Παρε το 20vt και θα βρεις την υγεια σου και απο ροπη το καινουργιο αμφιβαλλω αν θα εχει...

Hollow_83
09-06-2008, 22:55
φιλε μου το καιονουργιο cupra θα ειναι 1,4 180 αλογα TSI και θα βγει μετα το σεπτεμβρη.Θα ειναι πολυ πιεσμενο μοτερ και αντε να το πας 200.Παρε το 20vt και θα βρεις την υγεια σου και απο ροπη το καινουργιο αμφιβαλλω αν θα εχει...

Αυτο ειναι στανταρ ?
Γαμ@#*!(*@!(*@ τον εσωτερικο ανταγωνισμο, παει την εκαψαν την seat.

babinos
15-06-2008, 19:42
Το cupra τωρα καινουριο εχει 19990,ακριβως 3000 ευρω παραπανω απο το FR

Φιλε μου δεν μπορω να βρω το cupra με 19990.
που το ειδεs αυτο να ψαξω να το βρω και εγω?

babinos
15-06-2008, 21:37
19990 που το ειδατε για να παω να ρωτισω και εκει

koni
15-06-2008, 23:31
19990 που το ειδατε για να παω να ρωτισω και εκει

Σε ολες τις αντιπροσωπειες seat!Αναφερομαι βεβαια με το εντοκο χρηματοδοτικο προγραμμα γιατι με το ατοκο εχει 1500 ευρω παραπανω.Η τιμη του ομως μετροιτις παραμενει 19990.Εγω πηρα το FR πριν 31 ημερες ακριβως και το πληρωσα 16990+400 μεταλλικο χρωμα