Wordpress Theme - CSSigniter

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Αποτελέσματα 1 μέχρι 10 από 15

Θέμα: Ερώτηση απο άσχετο για αμορτισέρ.

Ibiza New User exantas Avatar
    Ημ. Εγγραφής
    Oct 2012

Προκαθορισμένο Ερώτηση απο άσχετο για αμορτισέρ.

Καλημέρα σας παιδιά και καλή χρονιά να χετε όλοι. Λοιπον έχω ενα ibiza 1400 του 2008. Σήμερα το πέρασα δευτερη φορά ΚΤΕΟ, και μου έβγαλαν σημειώσεις για φτιάξιμο ότι τα πίσω αμορτισέρ έχουν κακή απόδοση. Επειδή βρίσκομαι συνέχεια στην Εθνική οδό στην Κρήτη, που δεν είναι και ο καλυτερος δρόμος που υπάρχει, θορυβήθηκα κάπως, και ίσως πρέπει να τα αλλάξω φαντάζομαι. Δεδομένου ότι είμαι παντελώς άσχετος με το αντικέιμενο, θα ήθελα αν θέλει κάποιος να με ενημερώσει, τι είδους αμορτισέρ πρέπει να ψάξω να βάλω, χωρις να έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις. Απλά να είναι τα κατάλληλα για ένα απλό ibiza. ως τώρα φορούσε της μαμάς του. Συγνώμη που σας ρωτάω κάτι που ίσως ακουστεί βλακώδες, αλλά σας είπα είμαι παντελώς άσχετος με το αντικέιμενο, και θέλω κάποιες βασικές οδηγίες. Να στε καλά όλοι σας. Γιάννης.

My name is..... Moderator izi Avatar
    Ημ. Εγγραφής
    Jun 2009
    Everywhere in Greece...temporarily in Corfu...

Προκαθορισμένο Απ: Ερώτηση απο άσχετο για αμορτισέρ.

Φίλε Γιάννη, αφού δεν μπορείς να το καταλάβεις μόνος σου, δλδ να τα τσεκάρεις με 1-2 τρόπους αν είναι τελειωμένα ή όχι πρέπει να βρεις έναν αμορτισερά.

Αφού λοιπόν θα σου κάνει μέτρησει πάνω σε αμορτισερόμετρο αφού έχετε δει πιέσεις ελαστικών, λάβει υπόψιν αν είσαι χαμηλωμένος καθώς και αν φοράς μαμά διαστάσεις ή όχι.
    Μετά από όλα αυτά θα σου που τι και πως.

Για μένα αφού με τα μαμά δεν είχες πρόβλημα βάλε πάλι μαμά αλλά μην τα πάρεις από την σέατ.
    Σε κάθε άλλη περίπτωση θέλεις 4άδα για να πεις ότι θα πας σε κάτι καλύτερο και όσο ναναι θα δώσεις κάτι παραπάνω.

Υ.Γ. τπτ δεν είναι βλακώδες φίλε μου.Αν θες να δεις άλλες επιλογές διάβασε και τα άλλα τόπικ για αναρτήσεις και ρώτα ότι θες, αν και νομίζω ότι θα σε καλύψουν όλα τα ποστ.
    izi for you.......